Snapchat запустила сервіс, схожий на TikTok, і платитиме авторам за контент

Snapchat запустила сервіс, схожий на TikTok, і платитиме авторам за контент

Компанія обіцяла розподілити по $1 млн на день між користувачами до кінця 2020 року

Snapchat запустила сервіс, схожий на TikTok, і платитиме авторам за контент
фото Snapchat

Snapchat запустила конкурента TikTok – платформу коротких вертикальних відео Spotlight. Компанія обіцяла розподіляти по $1 млн на день між користувачами платформи до кінця 2020 року, пише vc.ru з прсиланням на TechCrunch.

Можливість заробити отримають власники відкритих акаунтів з США, Німеччини, Франції, Канади та ще семи країн. Розмір оплати буде залежати від кількості унікальних переглядів.

Відео на Spotlight повинні бути вертикальними і тривати до 60 секунд. Весь контент на платформі повинен бути оригінальним – репостити інтернет-меми, як це роблять користувачі TikTok, не можна, пише TechCrunch. Користувачі можуть вибрати музику з бібліотеки Snapchat. Опис відео повинен містити хештег topic.

Алгоритми Snapchat підберуть користувачеві рекомендації на основі кількох факторів: кількості лайків, часу на перегляд та іншого. Згодом користувач сам почне лайкати відео, і алгоритм підбере йому стрічку на основі особистих переваг.

На відміну від TikTok в загальну стрічку Spotlight можуть потрапити відео з відкритих і закритих профілів, пише видання.

На записі з закритих акаунтів не буде видно імені користувача, а користувачі не зможуть зв'язатися з автором відео і обговорити ролик.

Користувачі зможуть підписатися на загальнодоступні профілі і відправляти повідомлення автору відео – в Spotlight немає коментарів.

У серпні 2020 року Snapchat анонсувала тестування функції, що дозволяє накладати музику на відео за аналогією з TikTok. Компанія повідомила, що буде співпрацювати з музичним видавництвами Warner Music Group, Warner Chappell, Universal Music Publishing Group, членами видавництва NMPA, Merlin та іншими.

У липні TikTok оголосив про створення фонду в $200 млн для авторів з США. Сервіс дозволяє користувачам укладати партнерські відносини з брендами і спонсорські угоди, а також забезпечує монетизацію прямих трансляцій, пише TechCrunch.

Нагадаємо, Facebook запустила програму для малого бізнесу: компанії зможуть керувати акаунтами в Instagram і Messenger.

Між тим у WhatsApp з’явиться нова функція – повідомлення, що зникають через 7 днів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло