Snapchat запустила сервіс, схожий на TikTok, і платитиме авторам за контент
Компанія обіцяла розподілити по $1 млн на день між користувачами до кінця 2020 року

Snapchat запустила конкурента TikTok – платформу коротких вертикальних відео Spotlight. Компанія обіцяла розподіляти по $1 млн на день між користувачами платформи до кінця 2020 року, пише vc.ru з прсиланням на TechCrunch.
Можливість заробити отримають власники відкритих акаунтів з США, Німеччини, Франції, Канади та ще семи країн. Розмір оплати буде залежати від кількості унікальних переглядів.
Відео на Spotlight повинні бути вертикальними і тривати до 60 секунд. Весь контент на платформі повинен бути оригінальним – репостити інтернет-меми, як це роблять користувачі TikTok, не можна, пише TechCrunch. Користувачі можуть вибрати музику з бібліотеки Snapchat. Опис відео повинен містити хештег topic.
Алгоритми Snapchat підберуть користувачеві рекомендації на основі кількох факторів: кількості лайків, часу на перегляд та іншого. Згодом користувач сам почне лайкати відео, і алгоритм підбере йому стрічку на основі особистих переваг.
На відміну від TikTok в загальну стрічку Spotlight можуть потрапити відео з відкритих і закритих профілів, пише видання.
На записі з закритих акаунтів не буде видно імені користувача, а користувачі не зможуть зв'язатися з автором відео і обговорити ролик.
Користувачі зможуть підписатися на загальнодоступні профілі і відправляти повідомлення автору відео – в Spotlight немає коментарів.
У серпні 2020 року Snapchat анонсувала тестування функції, що дозволяє накладати музику на відео за аналогією з TikTok. Компанія повідомила, що буде співпрацювати з музичним видавництвами Warner Music Group, Warner Chappell, Universal Music Publishing Group, членами видавництва NMPA, Merlin та іншими.
У липні TikTok оголосив про створення фонду в $200 млн для авторів з США. Сервіс дозволяє користувачам укладати партнерські відносини з брендами і спонсорські угоди, а також забезпечує монетизацію прямих трансляцій, пише TechCrunch.
Нагадаємо, Facebook запустила програму для малого бізнесу: компанії зможуть керувати акаунтами в Instagram і Messenger.
Між тим у WhatsApp з’явиться нова функція – повідомлення, що зникають через 7 днів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].