Захворіло у світі
100,296,057
Померло у світі
2,158,473
Вилікувалось у світі
55,418,424
Захворіло в Україні
1,200,883
Померло в Україні
22,202
Вилікувалось в Україні
980,085
Переможці Cinema Challenge Hackathon розділили між собою 1,4 млн гривень

Переможці Cinema Challenge Hackathon розділили між собою 1,4 млн гривень

Призовий фонд став найбільшим за всю історію проведення хакатонів в Україні

Переможці Cinema Challenge Hackathon розділили між собою 1,4 млн гривень

Визначено переможців Cinema Challenge Hackathon – першого в Україні хакатону, мета якого – створення технологій за напрямом Cinema Tech. Онлайн-кінотеатр sweet.tv виділив понад 1 млн 400 000 гривень ($50 000) на призовий фонд. Він став найбільшим за всю історію проведення хакатонів в Україні.  Про це повідомляється у пресрелізі організаторів заходу.

Cinema Challenge Hackathon проходив з 14 до 22 листопада 2020 року за підтримки Міністерства цифрової трансформації України.

«Нам важливо розвивати Cinema Tech в Україні, адже ми впевнені, що завдяки новим технологіям україномовний та український  контент стане популярнішим. Визначати переможців хакатону було досить складно, оскільки учасники представили блискучі та корисні ідеї. Багато з них ми неодмінно будемо втілювати. Є рішення, які ми можемо запроваджувати вже зараз. Більше того, деяким командам, незалежно від підсумкових оцінок суддів, ми плануємо запропонувати продовжити розробку їхніх ідей», –   сказав директор онлайн-кінотеатру sweet.tv Олександр Резунов.

Серед рішень які розробили переможці – високоефективні рекомендаційні системи для фільмів і ТБ-програм; комплексний сервіс для спільного перегляду з друзями; сервіс, який допомагає батькам зробити стримінгову платформу розвиваючою для дітей; система для пошуку фільмів, знятих за книгою, яка була прочитана глядачем, тощо.

Загалом до участі у хакатоні зареєструвалося 1 500 IT-спеціалістів. З них було відібрано близько 500 учасників з 66 міст. Найстаршому було 50 років, наймолодшому – 16. Стартувала 71 команда. До фіналу дійшла 51 команда та понад 100 індивідуальних учасників. 

«Зазвичай в оффлайн-режимі хакатон триває 2-3 дні, протягом яких команди можуть працювати з ранку до ночі.  Цього разу ми вирішили протестувати 7-миденну модель в онлайн-режимі, яка показала себе дуже добре. У членів команд був час допрацювати та протестувати свої ідеї, та врешті-решт,  підготувати  дуже якісні рішення», – сказала Євгенія Беспалова, співзасновник і стратег компанії з впровадження інновацій We_Challenge.

Переможці хакатону визначалися у трьох напрямах:

Перший напрям – розробка рекомендаційної системи для фільмів в онлайн-кінотеатрах. Переможцями стали команди AfterParty (280 000 гривень/$10 000 – 1 місце) і Too much recsys experience (2 місце – 140 000 гривень/$5000).

Другий напрям – розробка рекомендаційної системи для ТБ-програм в онлайн-кінотеатрах. В цій категорії призи отримали команда Magic City (280 000 гривень/$10 000 – 1 місце) та Микита Мелент`єв (2 місце – 140 000 гривень/$5000).

Переможці  у цих категоріях визначалися автоматично згідно з показниками ефективності роботи запропонованих рішень. Головною метою учасників та команд було створення сервісів, які максимально враховують особисті інтереси глядачів.

У третій номінації команди розробляли власні ідеї, які відповідають тематиці Cinema Challenge Hackathon.

1 місце (приз – 280 000 гривень, або $10 000) – отримала команда «Галичина». Розробники запропонували комплексне рішення, яке допомагає побудувати атмосферу кінотеатру вдома. Включає кімнату спільних переглядів фільмів з друзями, вбудований чат для обміну емоціями під час перегляду контенту, та можливість купувати костюми та інші аксесуари головних героїв. 

2 місце (140 000 гривень, або $5000) – команда «Sweet Kids». Створила дитячий інтерактивний розвиваючий кабінет. За допомогою гейміфікації батьки можуть давати дитині завдання для перегляду. А дитина – створювати собі віртуального персонажа, збирати бонуси та витрачати їх на придбання атрибутів для свого героя. Виконуючі цікаві розвиваючі завдання, дитина привчається до дисципліни та дивиться корисний контент.

Раніше Mind розповідав, що головна ціль організаторів хакатону створити ефективні IT-рішення, які будуть надавати глядачеві максимально цінний контент і сприятимуть розвитку культури споживання якісного українського відеоконтенту.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті