Італійський регулятор оштрафував Apple на $12 млн за «водонепроникність» iPhone
Регулятор визнав нечесним висувати на перший план водонепроникність і в той же час відмовляти в гарантійному обслуговуванні смартфонів-потопельників

Антимонопольний орган Італії оштрафував Apple на 10 млн євро ($12 млн) за недобросовісну рекламну кампанію її «айфонів» в країні.
Як повідомляє MacRumors, техногіганта обвинувачують у тому, що він вводить в оману користувачів щодо того, наскільки глибоко і як довго iPhone можна перебувати під водою без пошкоджень.
У рекламних матеріалах, пов'язаних з iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone XR, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone 11, iPhone 11 Pro і iPhone 11 Pro Max, Apple заявила, що її «айфони» мають водонепроникність на глибині від одного до чотирьох метрів до 30 хвилин, в залежності від моделі.
Однак регулятор наголосив на тому, що в рекламі не роз'яснюється, що вищезазначені заяви вірні лише за певних умов, наприклад, під час контрольованих лабораторних випробувань з використанням статичної та чистої води.
Антимонопольники також не погодилися з умовами гарантії Apple, яка не покриває збитки, завдані рідинами. За думку регулятора, нечесно висувати на перший план водонепроникність і водночас відмовляти в гарантійному обслуговуванні смартфонів, які «втонули».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].