В українських містах почнуть контролювати рівень безпеки водіння
Програму вже впровадили в Одеської та Херсонської областях, а також у місті Южне

Сервіс для водіїв «Штрафи UA» запустив «Національну програму формування культури відповідального водіння в Україні». До соціального проєкту активно підключаються обласні центри та міста, які хочуть контролювати рівень безпеки дорожнього руху, на стадії впровадження – столиця. Про це повідомляється у пресрелізі компанії.
«Згідно з нашими даними, приблизно 70% водіїв порушують правила дорожнього руху хоча б один раз на місяць. Наприклад, в середньому 35% розмовляють під час водіння за допомогою мобільного зв’язку. Тільки за жовтень було нараховано 340 000 штрафів на суму 96 млн гривень. Тому ми розуміємо, наскільки важливо формувати культуру усвідомленого водіння, діючи водночас комплексно. Для цього було прийнято рішення ініціювати створення Національної програми формування культури відповідального водіння, до якої ми запрошуємо приєднуватися представників активних міст і обласних центрів. Зацікавленість у програмі велика», – говорить засновник сервісу «Штрафи UA» Денис Дмитров.

Для збору і формування статистики порушень ПДР використовується віджет, який встановлюється на сайтах адміністрацій. Він формує статистичні дані щодо кількості та видів порушень ПДР, середньої швидкості автомобілів в місті, витрати палива, стилю водіння тощо, розраховує рейтинг безпеки руху й публікує ці дані в режимі реального часу. Збір інформації для віджета здійснюється за допомогою функції «Безпечне водіння», яка є частиною сервісу для смартфона «Штрафи UA» (поки тільки для користувачів iPhone).
Згідно з повідомленням, одними з перших до неї приєдналися адміністрації Одеської та Херсонської областей, а також міста Южне. Також наразі ведеться робота з реалізації проекту в Києві. Одним з найбільш частих порушень у місті є рух смугою для громадського транспорту. Тому «Штрафи UA» розробили окремий показник для столиці. Це дозволить більш чітко розуміти тенденції, аналізувати причини, та покращувати ситуацію на київських дорогах.
Аналітичний віджет реалізований за партнерської підтримки Офісу ефективного регулювання BRDO і компанії RBC Group на базі BI-платформи Qlik Sense.
Раніше Mind розповідав, про «листи щастя» та заарештовані авто: як призначаються штрафи на дорогах. А також де і як їх можна сплатити та що буде за несплату.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].