Найбільше від другого локдауну постраждали ресторани і бари – дослідження Poster

Найбільше від другого локдауну постраждали ресторани і бари – дослідження Poster

За перші три дні зимового локдауну виручка закладів громадського харчування знизилася в середньому на 25%

Найбільше від другого локдауну постраждали ресторани і бари – дослідження Poster
Фото: Andrea Piacquadio/Pexels

Виторг українських закладів громадського харчування в перші три дні зимового локдауну знизилася в середньому на 25% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Про це свідчать результати дослідження компанії по автоматизації кафе і ресторанів Poster, опублікованого у телеграм-каналі компанії.

«Якщо згадати «весняний» локдаун, тоді оберти знизилися відразу ж у всіх без винятку типів бізнесу, включаючи доставку. Нерозуміння термінів карантину, відсутність налагоджених процесів доставки, інформаційна паніка в той період обрушили виручку закладів громадського харчування до 26% від лютневої і привели до тимчасового закриття більше 60% рестораторів.

Єдине, що краще зараз – немає паніки і повсюдних закриттів. Близько 30% закладів з нашої вибірки все-таки зуміли показати зростання в порівнянні з минулим роком. В основному, це ті заклади, які змогли налагодити процеси власної доставки. Але, в цілому, цифри лише доводять, що доставка і робота на винос не дозволяють більшості рестораторів заробляти і «зимовий» локдаун ще більше погіршує ситуацію в галузі», – повідомив Родіон Ерошек, співзасновник і CEO компанії.

Найсильніша просадка виторгу спостерігається у ресторанів – 58% і барів – 51% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Кафе і кальянні втратили 40% і 39% виторгу відповідно. Пекарні – 37%, піцерії – 23%, фастфуд – 14%, кондитерські – 16%, а кав'ярні – 12% від торішніх продажів.

Найбільше від другого локдауну постраждали ресторани і бари – дослідження Poster

Заклади, які й торік орієнтувалися тільки на доставку, в зимовий локдаун виросли на 5%. А бізнес суші-барів і зовсім показав зростання на 25%.

Раніше Mind розповідав про поведінкові тренди покупців під час жорстких обмежень.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло