Найбільше від другого локдауну постраждали ресторани і бари – дослідження Poster
За перші три дні зимового локдауну виручка закладів громадського харчування знизилася в середньому на 25%

Виторг українських закладів громадського харчування в перші три дні зимового локдауну знизилася в середньому на 25% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Про це свідчать результати дослідження компанії по автоматизації кафе і ресторанів Poster, опублікованого у телеграм-каналі компанії.
«Якщо згадати «весняний» локдаун, тоді оберти знизилися відразу ж у всіх без винятку типів бізнесу, включаючи доставку. Нерозуміння термінів карантину, відсутність налагоджених процесів доставки, інформаційна паніка в той період обрушили виручку закладів громадського харчування до 26% від лютневої і привели до тимчасового закриття більше 60% рестораторів.
Єдине, що краще зараз – немає паніки і повсюдних закриттів. Близько 30% закладів з нашої вибірки все-таки зуміли показати зростання в порівнянні з минулим роком. В основному, це ті заклади, які змогли налагодити процеси власної доставки. Але, в цілому, цифри лише доводять, що доставка і робота на винос не дозволяють більшості рестораторів заробляти і «зимовий» локдаун ще більше погіршує ситуацію в галузі», – повідомив Родіон Ерошек, співзасновник і CEO компанії.
Найсильніша просадка виторгу спостерігається у ресторанів – 58% і барів – 51% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Кафе і кальянні втратили 40% і 39% виторгу відповідно. Пекарні – 37%, піцерії – 23%, фастфуд – 14%, кондитерські – 16%, а кав'ярні – 12% від торішніх продажів.

Заклади, які й торік орієнтувалися тільки на доставку, в зимовий локдаун виросли на 5%. А бізнес суші-барів і зовсім показав зростання на 25%.
Раніше Mind розповідав про поведінкові тренди покупців під час жорстких обмежень.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].