Нова розробка Reactor.ua та TABASCO допоможе стартапам знайти партнерів та інвесторів
Першими свої PitchDeck-презентації за допомогою нового рішення створюватимуть команди, які візьмуть участь в пілотному проєкті з QPDigital

Платформа відкритих інновацій Reactor.ua та компанія креативу TABASCO працюють над SaaS-рішенням, яке полегшить створення професійних PitchDeck-презентацій. Ця спільна робота є складовою пілотного проєкту Reactor.ua та венчурного фонду QPDigital з пошуку технологічних команд для потенційного інвестування.
Мета ініціативи – запропонувати доступне та професійне рішення для швидкого і зручного формування якісних презентаційних матеріалів, які значно полегшать стартапам і технологічним командам комунікацію з потенційними інвесторами та клієнтами.
«В інтернеті є тисячі шаблонів, форматів, концепцій та дизайнів PitchDeck-презентацій, – говорить креативний директор та партнер TABASCO Олександр Смірнов, – і це часто ускладнює для команд завдання якнайкраще презентувати свій продукт. Reactor.ua та TABASCO об’єднують свої зусилля, щоб допомогти їм вирішити низку питань, пов’язаних з презентацією та просуванням ідеї чи продукту. Наш перший крок – створення універсального PitchDeck».
Для створення продукту будуть проаналізовані найкращі практики та найбільш затребувані на розвинутих ринках формати PitchDeck, а при розробці та оптимізації дизайну використовуватимуться сучасні нейромаркетингові інструменти.
Методологію вибору і тестування розробляє платформа Watched – піонер нейромаркетінгових досліджень. «Ми працюємо над створенням нового стандарту маркетингових досліджень, – розповідає СЕО Watched Олексій Шалденко. – Компанії, які створюють і купують контент, а також інші продуктові й сервісні компанії все більше потребують розуміння емоційного зв’язку між продуктом і споживачем. В умовах масової діджиталізації, розвитку алгоритмів комп’ютерного зору та нейромаркетингу ми створюємо продукт, який дає якісний аналіз реакції його цільової аудиторії».
До тестування рішення залучатимуть міжнародні фокус-групи, до яких увійдуть стартапи та технологічні команди, а також інвестори та консультанти з провідних інвестфондів.
Засновник Reactor.ua Євген Саранцов переконаний, що це рішення буде корисним не лише для стартапів та технологічних команд, а й для тих, хто їх шукає, – фондів, корпорацій, акселераторів, приватних інвесторів. «Відсутність зручної, зрозумілої та професійно складеної презентації, що містить усі дані, необхідні для прийняття рішення, призводить до того, що багато цікавих інноваційних розробок просто не з’являються на ринку, – каже він. – Наше завдання – створити інструмент, який допоможе командам повною мірою донести інформацію про себе, а інвесторам або клієнтам – максимально швидко й об’єктивно оцінити продукт».
Першими свої PitchDeck-презентації за допомогою нового рішення створюватимуть команди, які візьмуть участь в пілотному проєкті з QPDigital.