Мовний закон: коли та за яких умов штрафуватимуть порушників
Штраф для порушників мовного законодавства в сфері обслуговування складатиме 5100 - 6800 гривень

Штрафувати за відмову спілкуватися з клієнтами українською мовою будуть з 16 липня 2022 року. Про це в інтерв’ю Радіо Свобода розповів мовний омбудсмен Тарас Кремінь.
За порушення мовного законодавства у сфері обслуговування передбачено штраф від 5100 гривень до 6800 гривень.
«Але це для злісних порушників, які принципово порушують права громадян, по відношенню до яких ми постійно отримуємо постійні скарги, і таких скарг достатньо дві для того, щоб ми розпочали провадження, щоб підготували протокол і накладали штраф», – зазначив Кремінь.
Він додав, що штрафи можуть бути оскаржені в судовому порядку, і в будь-якому разі, для подібних претензій мають бути наведені докази.
«Я не думаю, що сьогодні якийсь із супермаркетів хоче «прославитися» на всю країну, що для них закон – не закон і країна – не країна. Таких у нас немає, і навряд чи вони з’являться. Тому жодні з провокацій, що переслідування, мовні інспектори, таємні покупці і так далі – у нас таких в штаті немає», – наголосив мовний омбудсмен.
Нагадаємо: з 16 січня 2021 сфера обслуговування повинна користуватися українською мовою, обслуговувати клієнта іншою мовою можна буде тільки на його прохання.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].