350 вакантних місць: Tesla не може знайти працівників на завод в Німеччині
Експерти озвучили причини

Наразі на веб-сайті Tesla розміщено близько 350 вакансій, в тому числі понад 100 керівних посад або експертів з глибокими знаннями в області акумуляторів і програмного забезпечення. Як повідомляє Handelsblatt, дві третини з них висять ще з минулого року.
Виробництво на німецькому заводі американського виробника електрокарів поблизу Берліна має початися в липні.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Однією з причин повільного попиту, як пише видання, може полягати в тому, що менеджери не виявляють особливого бажання до змін під час кризи. Управлінський барометр Odgers Berndtson показав, що 44% німецькомовних менеджерів вважають малоймовірним перехід в іншу компанію в найближчі кілька місяців. Також постраждала автомобільна промисловість.
«Менеджери в автомобільній промисловості, які хочуть змінити роботодавця, повинні приймати жорсткі рішення в умовах кризи – між середовищем, орієнтованим на безпеку, і середовищем, орієнтованим на можливості», – сказала Крістін Сейбел, експерт в кадровій консалтинговій компанії Korn Ferry.
Видання зазначає, що Берлін знаходиться неподалік від міста Вольфсбург, де розташовуються потужності авто концерну Volkswagen – всього одна зупинка на експресі ICE. На додачу, багато фахівців і менеджерів VW живуть в столиці. Однак, за словами німецького автоконцерну, досі не відбулося серйозного відтоку персоналу в бік Tesla. Між тим нещодавно група намагалася припинити спроби переманити своїх людей. Співробітники, які перемикаються на конкурента під час відпустки, більше не можуть повернутися в VW, як було раніше. Ця угода, відоме всередині компанії як «Lex Tesla», вступила в силу після оголошення про будівництво заводу Tesla в Німеччині.
За даними Korn Ferry про заробітну плату, фахівці автопрому з академічною кваліфікацією заробляють в середньому близько 66 000 євро в рік – без урахування бонусів і інших доплат. Середній менеджмент – керівники відділів та досвідчені фахівці – в середньому отримують трохи менш як 104 000 євро.
У VW досвідчені професіонали зі спеціальними знаннями заробляють від 95 000 до 105 000 євро в якості базової заробітної плати на рік. Вищому керівництву може бути виплачено до півмільйона євро, включаючи бонуси і спеціальні послуги.
Tesla не може «перебити» ці умови. Для більш високих посад Tesla виплачує середню по галузі зарплату, як повідомляють багато співробітників. Згідно з оцінками, інженер отримує в середньому 72 000 євро, а менеджери – 102 000 євро. Немає різдвяних бонусів та інших спеціальних пільг, які поширені в Німеччині. Проте, Tesla виплачує привабливі бонуси за результативність.
Про проблеми з набором персоналу на німецький завод Tesla ЗМІ повідомляли ще в грудні. Поки люди в усьому світі поспішають потрапити на роботу до відомого автовиробника, реальність в Німеччині дещо відрізняється. Негативні публікації про грубе поводження на роботі, системі Tesla «найняв і звільнив» і постійному стресі відштовхують багатьох потенційних претендентів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.