Онлайн-магазин модних брендів Otrium залучив $120 млн фінансування

Онлайн-магазин модних брендів Otrium залучив $120 млн фінансування

Залучені кошти підуть на прискорення експансії в США, розвитку його технічної платформи і підтримки найму персоналу

Онлайн-магазин модних брендів Otrium залучив $120 млн фінансування
фото www.facebook.com/otriumofficial

Інтернет-магазин модного одягу Otrium з Амстердама залучила $120 млн в рамках нового раунду фінансування. Як повідомляє PitchBook, раунд очолили BOND і Index Ventures при постійній підтримці з боку існуючого інвестора Eight Roads Ventures.

Очікується, що раунд серії C дозволить Otrium вийти на ринок США, розробити платформу для торгівлі одягом, який залишилися непроданим в кінці сезону та найняти новий персонал.

В межах угоди генеральний партнер BOND Жюльєт де Бобіньї увійде до ради директорів Otrium.

У травні минулого року Otrium залучила $28,2 млн під час раунду інвестиційного раунду серії В.  

«Сплеск онлайн-покупок, спровокований пандемією, може привести до зростання онлайн-продажів до 25% в наступні кілька років, – сказала Ліз Баселар, аналітик по роздрібним технологіям і ведуча подкасту Innovators. – Більшість торгових точок не підключені до електронної комерції, і Otrium може стати каталізатором зростання в цій сфері».

Крім того, Otrium нещодавно представила набір розширених аналітичних функцій для брендів, які допомагають в прогнозуванні. Завдяки глибшому розумінню того, що продається, а що ні, партнери Otrium розуміють, що може стати наступним культовим предметом в їх інвентарі.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло