Онлайн-магазин модних брендів Otrium залучив $120 млн фінансування
Залучені кошти підуть на прискорення експансії в США, розвитку його технічної платформи і підтримки найму персоналу

Інтернет-магазин модного одягу Otrium з Амстердама залучила $120 млн в рамках нового раунду фінансування. Як повідомляє PitchBook, раунд очолили BOND і Index Ventures при постійній підтримці з боку існуючого інвестора Eight Roads Ventures.
Очікується, що раунд серії C дозволить Otrium вийти на ринок США, розробити платформу для торгівлі одягом, який залишилися непроданим в кінці сезону та найняти новий персонал.
В межах угоди генеральний партнер BOND Жюльєт де Бобіньї увійде до ради директорів Otrium.
У травні минулого року Otrium залучила $28,2 млн під час раунду інвестиційного раунду серії В.
«Сплеск онлайн-покупок, спровокований пандемією, може привести до зростання онлайн-продажів до 25% в наступні кілька років, – сказала Ліз Баселар, аналітик по роздрібним технологіям і ведуча подкасту Innovators. – Більшість торгових точок не підключені до електронної комерції, і Otrium може стати каталізатором зростання в цій сфері».
Крім того, Otrium нещодавно представила набір розширених аналітичних функцій для брендів, які допомагають в прогнозуванні. Завдяки глибшому розумінню того, що продається, а що ні, партнери Otrium розуміють, що може стати наступним культовим предметом в їх інвентарі.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].