Visa вийде на нульовий рівень викидів вуглецю до 2040 року

Visa вийде на нульовий рівень викидів вуглецю до 2040 року

Це на десять років раніше за цілі, задекларовані в Паризькій кліматичній угоді

Visa вийде на нульовий рівень викидів вуглецю до 2040 року
фото Shutterstock

Світовий лідер у сфері платежів Visa планує вийти на нульовий рівень викидів вуглецю до 2040 року. Компанія вже добилася повної вуглецевої нейтральності бізнес-процесів у 2020 році. Visa також планує стати компанією, що сприятливо впливає на кліматичну ситуацію в світі за допомогою нових партнерств та екологічних ініціатив, йдеться в опублікованому на офіційному сайті прес-релізі.

Щоб досягти нульового рівня викидів до 2040 року, Visa недавно зробила ряд кроків. Компанія стала учасником заснованої Amazon і Global Optimism ініціативи Climate Pledge, членом програми Всесвітнього фонду дикої природи (WWF) Climate Business Network.

Взяті Visa зобов'язання відповідають новим міжнародним стандартам і припускають спільну роботу компанії з постачальниками для скорочення значної частини викидів парникових газів, пов'язаних з придбаними компанією товарами і послугами. Крім того, Visa зобов'язалася в рамках ініціативи Science Based Target встановити науково обґрунтований цільовий показник на рівні 1,5 градуса Цельсія.

 Нові зобов'язання Visa і перехід у 2020 році на 100%-ве використання відновлюваної електроенергії значно зміцнюють лідируючі позиції компанії в галузі сталого розвитку.

Також Visa оголосила про початок співпраці з Кембриджським інститутом лідерства в сфері екологічних ініціатив. Пперші результати спільної роботи стануть відомі влітку 2021 року.

Співпраця з Кембриджським інститутом лідерства в галузі сталого розвитку включає:

Партнерства для створення платіжних карт з екологічних матеріалів.

Глобальні ініціативи на підтримку екологічно-відповідальної поведінки, наприклад, в сфері мобільності та подорожей.

Збір і аналіз даних для кращого розуміння стимулів і бар'єрів споживачів на шляху до екологічного споживання.

Використання можливостей бренду Visa для стимулювання переходу мільйонів споживачів до екологічного способу життя.

Як повідомлялося, Visa та Moneyveo оголосили про стратегічне партнерство.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло