За рік роботи системи автоматичної фіксації порушень ПДР кількість смертей на дорогах зменшилась на 17% – МВС
Найближчим часом кількість камер автоматичної фіксації зросте до 400 одиниць

За рік роботи системи автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху (ПДР), з 1 червня 2020 року, кількість смертей на дорогах зменшилась на 17%, тому вже до кінця року кількість камер автоматичної фіксації зросте до 400 одиниць. Про це заявив заступник міністра внутрішніх справ Антон Геращенко.
«Рівно рік тому запрацювала система фото- та відеофіксації порушення ПДР. На цей час встановлено 130 камер відеоспостереження. Всього на цей рік було закуплено 220 одиниць. Ми очікуємо, що до кінця року будуть докуплені ще потрібні камери та загальна кількість виросте до 400 стаціонарних камер. За загальним планом, до 2024-го року по країні має з’явитися 1500 камер у тих місцях, де зберігається аварійна небезпека», – сказав він.
Геращенко також заявив, що міністерство внутрішніх справ (МВС) спільно з Мінінфраструктури розпочало проєкт закупівлі обладнання, яке буде фіксувати швидкість автомобілів у русі.
«Наразі тестуються 4 машини, на які встановлено радари, що дозволяють фіксувати швидкість зустрічної машини та авто, яке обганяє. До 2024-го року пропонується запровадити 550 камер, які фіксують порушення швидкісного режиму у русі. Також зараз по Україні працюють 117 пристроїв TRUCAM. Однак, ми плануємо відходити від такої моделі й переходити на автоматичну фіксацію порушення ПДР», – сказав він.
Крім цього, додав Геращенко, народні депутати розробляють новий проєкт закону, який дозволить використовувати мобільний телефон як фактор фіксації порушення ПДР на дорозі.
«Ми вивчили світовий досвід, коли кожен телефон у машині, якщо його правильно встановити, фіксує порушення ПДР. Водію достатньо клікнути на екран і поліція отримає інформацію про порушення. Якщо нам вдасться реалізувати всі задумані проєкти, то безпека на дорогах України буде, як у Швеції», – сказав він.
Планується, що водії, які будуть допомагати поліції фіксувати порушення, отримуватимуть 10% від суми штрафу, який сплатить порушник.
Перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький зазначив, що за рік роботи системи автоматичної фіксації було складено 1 738 119 постанов.
«Це стільки разів було притягнено до відповідальності порушників швидкісного режиму та тих, хто не дотримувався правил проїзду громадського транспорту. З цієї кількості – 1 479 726 було виконано, тобто штрафи були оплачені на загальну суму – 259 598 532 гривень. 85% оплачених постанов – це високий показник навіть для європейських країн. А ще це високий рівень оплати та відповідальності з боку правопорушників. Майже 90% всіх штрафів оплачується в перші 10 днів», – пояснив Білошицький.
За словами посадовця у порівнянні з минулим роком кількість аварій зі смертельними випадками зменшилась на 17% і на 14% зменшилась кількість ДТП із травмованими. Тобто, загинуло на 133 осіб менше і травмувалося на 1010 осіб менше. Білошицький нагадав, що за першу добу запуску системи було зафіксовано понад 57 000 правопорушень. Наразі ця цифра становить 7 000 правопорушень, тобто кількість порушень на дорогах зменшилась у 8 разів.
Раніше Mind розповідав як призначаються штрафи на дорогах та де і як їх можна сплатити і що буде за несплату.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].