Більше ніяких «пані та панове»: Lufthansa тепер звертатиметься до пасажирів гендерно-нейтрально
Компанія цими змінами реагує на «дискусію, яка розгортається в суспільстві»

Авіакомпанії, що входять у Lufthansa Group, більше не будуть вітати пасажирів у салонах своїх літаків словами «Дорогі пані та панове!». Як наголошується в заяві компанії, на яку посилається «Коммерсант», вона прагне бути більш інклюзивною, тому до пасажирів в салонах літаків авіакомпаній Lufthansa, Austrian Airlines, Swiss Air, Eurowings будуть звертатися так: «Дорогі гості!», «Доброго ранку/дня/вечора!» або просто «Ласкаво просимо!». Остаточний вибір буде за екіпажем літака.
Зміни набувають чинності сьогодні, 13 липня. Крім того, на сторінці для бронювання і купівлі квитків авіакомпаній Lufthansa Group з'явиться додатковий варіант: можна буде вказати не тільки чоловічу чи жіночу стать пасажира.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
А довідкові служби авіакомпаній будуть уникати використання слів, що вказують на конкретну стать.
Компанія підкреслює, що прагне «цінувати всіх гостей у себе на борту» і цими змінами реагує на «дискусію, яка розгортається в суспільстві».
Тим часом Lufthansa – не перша авіакомпанія, яка відмовляється від звернення «пані та панове» на користь більш інклюзивної лексики. Так, ще в жовтні 2019 року Air Canada стала вітати пасажирів словами «Всім доброго дня/ранку/вечора!».
У жовтні 2020 року тенденцію підтримала Japan Airlines, запровадивши звернення до пасажирів «Доброго дня/ранку/вечора!».
Нагадаємо, на Всесвітньому економічному форумі в Давосі обговорювалося питання, чому компанії, очолювані жінками, отримують менше фінансування, ніж ті, в яких на чолі чоловіки.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.