Штат Індіана тестує намагнічений бетон для зарядки електромобілів під час руху

Штат Індіана тестує намагнічений бетон для зарядки електромобілів під час руху

Magment пропонує модернізувати існуючі підприємства і згодом випускати намагнічений бетон по всьому світу

Штат Індіана тестує намагнічений бетон для зарядки електромобілів під час руху
фото DR

Департамент транспорту Індіани (INDOT), Університет Пердью і німецький стартап Magment оголосили про створення спільного проекту з тестування нового матеріалу для зарядження електрокарів під час руху. Magment надасть запатентований бетон з вбудованими намагніченими частинками, а INDOT побудує кілька ділянок дороги для випробування перспективної технології, пише HighTech Plus з посиланням на Engadget.

Учасники проекту вважають, що зарядні магістралі допоможуть декарбонізувати вантажний транспорт, який активно використовується логістичними компаніями.

Magment не розкриває детальний склад свого «намагніченого бетону», але стверджує, що новий матеріал на основі фериту легко виготовляється у великих кількостях і здатний заряджати електромобілі з вихідною потужністю від 200 Вт до 250 кВт. При цьому сам стартап не планує виробляти зарядні дороги – Magment пропонує модернізувати існуючі підприємства і в довгостроковій перспективі випускати намагнічений бетон по всьому світу.

Проект штату Індіана буде розділений на три частини, повідомляє Engadget. На першому і другому етапах INDOT і інженери з Університету Пердью будуть проводити випробування, аналізувати витрати і оптимізувати склад дорожнього покриття. З цією метою місцева влада виділить кошти на будівництво невеликої ділянки, яка буде розташовуватися в кампусі університету в Уест-Лафейетт.

Якщо перший і другий етапи пройдуть успішно, INDOT ініціює будівництво ще одного випробувального стенду, протяжність якого складе 400 метрів. На позначеній ділянці автори проекту будуть тестувати зарядку великогабаритної техніки – будівельних вантажівок і тягачів для перевезення вантажів. Передбачувана потужність зарядної дороги складе 200 КВт, а перші випробування заплановані на серпень цього року.

Новий проект – це частина державної ініціативи «Підвищення стійкості за допомогою енергетичної інфраструктури для електрифікації доріг» (ASPIRE). Діяльність Magment зараз підтримується Центром інженерних досліджень США, Національним науковим фондом, Національним санітарним фондом, а також кількома інвесторами з приватного сектору.

Magment – не єдина компанія, яка прагне перетворити звичайні дороги в корисні системи для зарядки електричного транспорту. Ізраїльський стартап Electreon Wireless працює над аналогічною технологією, але використовує більш стандартну систему – мережу зарядних котушок, розташованих під звичайним асфальтом. Electreon вже реалізувала кілька успішних проектів в Німеччині, Італії, Швеції та Ізраїлі.

Тим часом Siemens відкрила у Німеччині ще одну федеральну трасу з підвісним електроживленням eHighway.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло