Schneider Electric розробила сервіс у сфері стійкого розвитку
Сервіс охоплює маркетинг, комунікації та іміджеві заходи

Компанія Schneider Electric, лідер з цифрової трансформації управління енергоспоживанням і автоматизації, оголосила сьогодні про розширення консалтингових послуг у сфері енергетики та стійкого розвитку. Новий інтегрований сервіс спрямований на задоволення потреб клієнтів у маркетингу, комунікації та репутаційному зростанні. Сервіс покликаний надати цілісне рішення для прозорості та досягненні цілей компаній в галузі енергетики, сталого розвитку та клімату.
«Ухвалення значущих заходів з екологічних, соціальних та управлінських питань (ESG) стало сьогодні викликом для корпорацій, які відчувають зростаючий тиск з боку інвесторів і клієнтів, – сказав Стів Уілхайт, старший віцепрезидент Schneider Electric. – Однак багато хто з цих організацій не використовує свої зусилля в області ESG для ефективної комунікації – важливого компонента в умовах все більш конкурентної та амбітної стійкості».
Дослідження, проведені Schneider Electric і медіагрупою GreenBiz, демонструють, що, хоча компанії все активніше вживають заходи в галузі енергетики та сталого розвитку, комунікація відіграє життєво важливу роль в досягненні успіху. Дослідження показало, що компанії, які публічно оголошують про свої цілі, швидше їх досягають. І чим більш амбітні цілі ставляться, тим впевненіше почуваються респонденти в їх досягненні.
Вимога бути більш прозорим у висвітленні діяльності в рамках ESG – світовий тренд. Цього року Комісія з цінних паперів і бірж США (SEC) оголосила про створення цільової групи з питань клімату та ESG. Цільовій групі доручено виявляти так звану «зелену промивку», щоб забезпечити послідовне і достовірне розкриття інформації та інформування про кліматичні ризики. Подібні заходи розглядаються в інших країнах. Інвестори, такі як BlackRock, також ясно дали зрозуміти, що компанії, які не мають чітких цілей і дій щодо зміни клімату, зокрема, стикаються з пильною увагою та осудженням.
За допомогою своїх комунікаційних послуг Schneider Electric зміцнює лідерство і довіру, захищає репутацію і надає компаніям досвід в галузі енергетики та сталого розвитку, де б вони не знаходилися на шляху до сталого розвитку. Послуги охоплюють стратегію, звітність, просування і взаємодію, включаючи крім іншого аналіз конкурентного ринку і порівняльний аналіз, розробку ESG, повністю керовану звітність ESG відповідно до вимог GRI, а також глобальний PR і взаємодію зі ЗМІ, формування кампаній для зацікавлених сторін.
Schneider Electric, яка в лютому була названа Corporate Knights найстійкішою корпорацією у світі, вже більш як десять років підтримує комунікаційні зусилля своїх клієнтів. Приклади таких партнерств включають Digital Realty, Fifth Third Bank, Maple Leaf Foods, Signify і Walmart тощо.
«Ми все частіше бачимо, що наші клієнти і власники, а також інші зацікавлені сторони переконують нас не тільки в тому, що потрібно вживати заходи щодо забезпечення стійкості, а й публічно ділитися нашим баченням і цілями, – сказав генеральний директор Vita Group Ян Робб. – Schneider Electric був цінним партнером у розробці і реалізації нашої концепції сталого розвитку».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].