Schneider Electric розробила сервіс у сфері стійкого розвитку

Schneider Electric розробила сервіс у сфері стійкого розвитку

Сервіс охоплює маркетинг, комунікації та іміджеві заходи

Этот текст также доступен на русском
Schneider Electric розробила сервіс у сфері стійкого розвитку
Фото: reuters.com

Компанія Schneider Electric, лідер з цифрової трансформації управління енергоспоживанням і автоматизації, оголосила сьогодні про розширення консалтингових послуг у сфері енергетики та стійкого розвитку. Новий інтегрований сервіс спрямований на задоволення потреб клієнтів у маркетингу, комунікації та репутаційному зростанні. Сервіс покликаний надати цілісне рішення для прозорості та досягненні цілей компаній в галузі енергетики, сталого розвитку та клімату.

«Ухвалення значущих заходів з екологічних, соціальних та управлінських питань (ESG) стало сьогодні викликом для корпорацій, які відчувають зростаючий тиск з боку інвесторів і клієнтів, – сказав Стів Уілхайт, старший віцепрезидент Schneider Electric. – Однак багато хто з цих організацій не використовує свої зусилля в області ESG для ефективної комунікації – важливого компонента в умовах все більш конкурентної та амбітної стійкості».

Дослідження, проведені Schneider Electric і медіагрупою GreenBiz, демонструють, що, хоча компанії все активніше вживають заходи в галузі енергетики та сталого розвитку, комунікація відіграє життєво важливу роль в досягненні успіху. Дослідження показало, що компанії, які публічно оголошують про свої цілі, швидше їх досягають. І чим більш амбітні цілі ставляться, тим впевненіше почуваються респонденти в їх досягненні.

Вимога бути більш прозорим у висвітленні діяльності в рамках ESG – світовий тренд. Цього року Комісія з цінних паперів і бірж США (SEC) оголосила про створення цільової групи з питань клімату та ESG. Цільовій групі доручено виявляти так звану «зелену промивку», щоб забезпечити послідовне і достовірне розкриття інформації та інформування про кліматичні ризики. Подібні заходи розглядаються в інших країнах. Інвестори, такі як BlackRock, також ясно дали зрозуміти, що компанії, які не мають чітких цілей і дій щодо зміни клімату, зокрема, стикаються з пильною увагою та осудженням.

За допомогою своїх комунікаційних послуг Schneider Electric зміцнює лідерство і довіру, захищає репутацію і надає компаніям досвід в галузі енергетики та сталого розвитку, де б вони не знаходилися на шляху до сталого розвитку. Послуги охоплюють стратегію, звітність, просування і взаємодію, включаючи крім іншого аналіз конкурентного ринку і порівняльний аналіз, розробку ESG, повністю керовану звітність ESG відповідно до вимог GRI, а також глобальний PR і взаємодію зі ЗМІ, формування кампаній для зацікавлених сторін.

Schneider Electric, яка в лютому була названа Corporate Knights найстійкішою корпорацією у світі, вже більш як десять років підтримує комунікаційні зусилля своїх клієнтів. Приклади таких партнерств включають Digital Realty, Fifth Third Bank, Maple Leaf Foods, Signify і Walmart тощо.

«Ми все частіше бачимо, що наші клієнти і власники, а також інші зацікавлені сторони переконують нас не тільки в тому, що потрібно вживати заходи щодо забезпечення стійкості, а й публічно ділитися нашим баченням і цілями, – сказав генеральний директор Vita Group Ян Робб. – Schneider Electric був цінним партнером у розробці і реалізації нашої концепції сталого розвитку».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло