«Живи Більше» — бренд DIM запустив нову іміджеву кампанію
Новини компаній

«Живи Більше» — бренд DIM запустив нову іміджеву кампанію

Компанія заявляє, що створює житлові комплекси, які подовжують життя

Этот текст также доступен на русском
«Живи Більше» — бренд DIM запустив нову іміджеву кампанію
ЖК А136 Highlight Tower
Фото: https://dim-bud.ua/

Група компаній DIM, один з лідерів ринку нерухомості, оголосила про завершення розробки нового позиціювання.

«Ми любимо те, що робимо і робимо те, що любимо. Створюємо житловий простір для людей, які люблять життя і хочуть прожити його максимально комфортно, не витрачаючи час на побутові проблеми. Наші комплекси швидше нагадують гаджети: безліч корисних функцій для комфортного життя, але головне – інтеграція природи в міське середовище. Або навпаки – міського середовища у природу. Екологічні високоякісні матеріали, продумана до дрібниць інфраструктура і сучасні технології допомагають створити здорову атмосферу для людини, яка сприяє продовженню її життя. «Живи більше» говоримо ми, коли пропонуємо інвестору наші об'єкти. Насолоджуйся прекрасним краєвидом з вікна на озеро, пий артезіанську воду з власних свердловин, дихай чистим повітрям поруч з віковим лісом, гуляй по шикарному парку з рідкісними рослинами, усамітнюйся від міського шуму в самому центрі. Не відкладай на завтра своє життя. Проживати його якісно вже сьогодні – в атмосфері естетики, комфорту і здоров'я. З таким меседжем виходить наша іміджева кампанія», – зазначив Олександр Насіковський, керуючий партнер групи компаній DIM.

Основна ідея, що об'єднує всі будівельні проєкти холдингу, полягає в поєднанні житлових будинків із зеленими зонами, що цілюще впливає на психоемоційний стан людини і тривалість життя.

«Живи більше» – слоган, який компанія розробила у співпраці з креативним агентством Tabasco. Ця лінія простежується крізь всю кампанію. Наприклад, на бордах можна побачити той самий арифметичний знак більше «>», який показує реальні переваги житлових комплексів від DIM: більше свіжого повітря у ЖК поруч з лісом, більше умиротворення поруч з водоймою, більше часу в комплексі в самому серці Києва, більше здоров'я завдяки воді з власної артезіанської свердловини.

«Живи Більше»  –  бренд DIM запустив нову іміджеву кампанію
ЖК Lucky Land

ЖК Lucky Land знаходиться поруч зі 100 га столітнього лісу, який генерує 400 тонн кисню на рік і поглинає 500 тонн вуглекислого газу. Вологість повітря в лісі на 15-30% вища, а температура влітку нижче на 4-5 градусів.

Власна водойма у центрі комплексу Park Lake City позитивно впливає на загальний стан людини, наповнює енергією і покращує якість життя. Це доведено світовими дослідженнями, а в DIM теорію перетворили в практику.

«Живи Більше»  –  бренд DIM запустив нову іміджеву кампанію
Комплекс Park Lake City

Артезіанська вода з власних свердловин – розкіш за сучасними мірками – в кожній квартирі житлових комплексів «Автограф» і «Новий Автограф». Сучасні очисні системи повітря, актуальні для міського середовища – у ЖК А136 Highlight Tower в центрі Києва, унікальний ландшафтний дизайн прибудинкових територій з пініями,  п'ятикамерні вікна, які забезпечують повну звукоізоляцію, – у ЖК «Метрополіс». Все це та багато іншого підкріплюють головний меседж DIM: «Живи більше».

Довідка про компанію

З 2014 року у портфелі DIM:

  • 10 будинків введено в експлуатацію;
  • 5 проєктів на різних етапах будівництва;
  • 890 000 кв. м в проєктних портфелях;
  • кожен п'ятий покупець повертається для повторних інвестицій.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло