Facebook взявся навчати штучний інтелект по-новому
Дослідники збирають тисячі годин відео від першої особи

За даними TechCrunch, Facebook зібрав кілька тисяч годин для нового загальнодоступного набору даних. Мова йде про реальність від першої особи.
Справа в тому, що станом на сьогодні навіть найяскравіші технології розпізнавання об’єктів були навчені робити це майже виключно з точки зору третьої особи, тобто збоку, а не очима учасника. Таким чином, штучний інтелект може розпізнати людину, яка готує, але тільки якщо «побачить» людину, що стоїть на кухні, а не якщо погляне на кухню її очима. Або розпізнає велосипед, але не з точки зору гонщика. Цю зміну перспективи ми сприймаємо як належне, але для комп’ютера сприйняти це виявляється досить складно.
Наразі на замовлення Facebook 13 університетів-партнерів зібрали тисячі годин відеороликів від більш ніж 700 учасників у 9 країнах.
Відеозаписи були зняті різними методами – від окулярів до GoPros та інших пристроїв. Все це стане основою до набору даних Facebook під назвою Ego4D.
«Щоб системи штучного інтелекту взаємодіяли зі світом так, як ми, штучний інтелект має еволюціонувати до абсолютно нової парадигми сприйняття від першої особи, тобто бачити повсякденне життя очима людини під час руху та дій в реальному часі», – вказала провідний дослідник Крістін Грауман у своєму блозі у Facebook.
«У порівнянні з наявними наборами даних, набір даних Ego4D забезпечить більшу різноманітність сцен, людей та діяльності, що збільшить універсальність таких технологій», – додала вона.
Про те, як контролювати неконтрольованих роботів, у матеріалі Mind «Закон для роботів: чому штучний інтелект потребує правового регулювання».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].