Співвласник телеканалу «Перший незалежний» купив радіокомпанію

Співвласник телеканалу «Перший незалежний» купив радіокомпанію

Марчевський запевняє, що радіо – його власний бізнес, який не стосується ані телеканалу, ані Медведчука

Співвласник телеканалу «Перший незалежний» купив радіокомпанію
Колишній генпродюсер каналу «112 Україна» та співвласник «Першого незалежного» Артем Марчевський
Фото: zagittya.com.ua

Колишній генеральний продюсер каналу «112 Україна» та співвласник «Першого незалежного» Артем Марчевський придбав ТОВ «Радіокомпанія «Срібна хвиля». Двома іншими власниками компанії стали юрист Олександр Барановський та підприємець Владислав Серебряков. Про це повідомляє «Детектор медіа».

До 2018 року радіокомпанія мала ліцензію на розважально-музичне радіомовлення в Криму і та Севастополі, де мовила із позивним «Перець ФМ». До 15 листопада 2021 року «Срібна хвиля» належала ТОВ «Українська радіогрупа», кінцевим бенефіціаром якої був Андрій Карпій. У кожного з нових власників по 33,33%, у Серебрякова – 33,34%. 

Як повідомив виданню Артем Марчевський, який також очолює молодіжну організацію партії «Опозиційна платформа – За життя» («ОПЗЖ»), це буде розважальне музичне радіо для аудиторії віком від 15 до 35 років, до роботи якого залучатимуть «блогерів». Також плануються розмовні програми із «селебритіз зі світу тіктока».

Поки що у нового радіо немає своєї частоти, власники сподіваються отримати її на найближчому конкурсі. В окупованому Криму компанія мовити не буде.

За словами Марчевського, новий медіаактив – його власний бізнес, який не має стосунку ані до «Першого незалежного», ані до Віктора Медведчука.

Водночас на запитання про партнерів, з якими він придбав медіаактив, Марчевський відмовився відповідати, адресувавши всі питання до Барановського та Серебрякова. Він додав, що «так склалися обставини» і що він спілкується та дружить з новими співвласниками «Срібної хвилі».

Сам Олександр Барановський підтвердив «Детекторові медіа», що він є представником молодіжного крила «ОПЗЖ», та додав, що вирішив зайнятися радіо, оскільки «це хороший бізнес». Андрій Карпій та Владислав Серебряков наразі не надали своїх коментарів.

Нагадаємо: 2 лютого 2021 року президент Володимир Зеленський увів у дію санкції Ради нацбезпеки і оборони проти соратника Віктора Медведчука Тараса Козака і власника телеканалів NewsOne, Zik і 112 Україна. Того ж дня канали припинили своє мовлення на телебаченні. Санкції проти Козака ввели через постачання вугілля з окупованих Росією територій Донбасу.

18 лютого журналісти й менеджери заблокованих телеканалів, об'єднаних у медіахолдинг «Новини», зареєстрували нову компанію з однойменною назвою – ТОВ «Медіахолдинг Новини» зі статутним капіталом 100 грн.

Згодом журналісти та менеджери «каналів Медведчука» створили свій канал на базі львівського «Першого незалежного». 26 вересня його мажоритарним власником став народний депутат від «ОПЗЖ» Нестор Шуфрич.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло