Facebook дозволить користувачам самим контролювати теми постів у стрічці
В загальному доступі така функція з’явиться в найближчі тижні

Соціальна мережа Facebook оголосила про початок тестування функції, яка дасть користувачам більший контроль над своєю стрічкою. Соцмережа додала в налаштування три пункти: друзі, сім'я, групи, а також сторінки та громадські діячі. Про це йдеться у блозі компанії Meta, на який посилається vc.ru.
Поки що тестування почалося для англомовних користувачів. Як зазначає компанія, воно торкнеться лише «малої кількості користувачів».
У всіх інших функція з'явиться найближчими тижнями.
Також соцмережа дозволить рекламодавцям видаляти контент із певних тематичних областей – наприклад, політики, соціальних питань, злочинів та подій.
«Коли рекламодавець визначить одну або кілька тем, то його рекламу побачать люди, які віддають перевагу цим темам у своїй стрічці новин», – сказано в блозі компанії.
2 листопада стало відомо, що Facebook відмовиться від системи розпізнавання облич через скарги користувачів на збір та зберігання біометричних даних. Технологія більше не розпізнаватиме на фотографіях та відео обличчя користувачів.
Також компанія Марка Цукерберга Meta ухвалила рішення про припинення можливості тестування таргетованої реклами, пов'язаної з «делікатними» темами. Серед них – політичні погляди, релігія, здоров'я, раса та сексуальна орієнтація.
Нагадаємо, в США дев'ять штатів почали розслідування щодо Instagram. Прокурори вивчать методи, за допомогою яких компанія-власник Instagram просуває соцмережу серед дітей. При цьому в компанії назвали всі звинувачення на свою адресу наклепом.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].