Експерти повідомили про одну з головних причин військових невдач росіян в Україні: вантажівки

Експерти повідомили про одну з головних причин військових невдач росіян в Україні: вантажівки

Фотографії російських вантажівок розкажуть багато чого про підготовку росії до війни в Україні

Експерти повідомили про одну з головних причин військових невдач росіян в Україні: вантажівки
фото AP \ CNN

Подумайте про сучасну війну, і, швидше за все, на думку спадуть образи солдатів, танків і ракет. Але важливішим за все це є те, на що вони всі покладаються: скромна вантажівка.

Армії потрібні вантажівки, щоб доставляти своїх солдатів на передову, постачати танки снарядами і доставляти ці ракети. Коротше кажучи, будь-яка армія, яка нехтує своїми вантажівками, дуже ризикує, пише CNN з посиланням на військових експертів.

Проте, схоже, саме з цією проблемою російські збройні сили стикаються під час вторгнення в Україну, вважають експерти, які аналізують кадри з залишеною росіянами бронетехнікою.

За їхніми словами, фото пошкоджених російських вантажівок свідчать про труднощі Москви з логістикою. 

«Все, що потрібно армії для виконання своїх завдань, – це вантажівка, – каже Трент Теленко, колишній аудитор з контролю якості Агентства з управління оборонними контрактами США, один з тих, хто аналізує зображення у пошуках підказок про те, як триває війна. 

«Зброя – це не танк, це снаряд, який стріляє із танка. Цей снаряд їде вантажівкою», – зазначає Теленко.

За його словами, продовольство, паливо, медикаменти і навіть самі солдати – присутність цього залежить від логістичних ліній постачання, які значною мірою залежать від вантажівок. І за його словами, з логістикою в росіян великі проблеми.

Теленко описує свіжу фотографію пошкодження шин багатомільйонної мобільної ракетної вантажівки «Панцир-С1».

Оскільки це дуже дорога зброя, він очікував, що її обслуговування буде першокласним. Проте, її шини розсипалися лише за кілька тижнів після початку війни, що Теленко називає «режимом відмови».

Якщо вантажівки не часто переміщуються, гума в їх шинах стає крихкою, а стінки шин уразливі для тріщин та розривів, особливо у умовах весняної української багнюки.

Для Теленка, який понад десять років спеціалізувався на проблемах технічного обслуговування парку вантажівок збройних сил США, стан «Панциря С1» є показовою помилкою.

«Якщо ви не займаєтеся профілактичним обслуговуванням такої важливої зброї, то цілком очевидно, що весь парк вантажівок має такі ж проблеми», – каже він.

Теорія Теленка перегукується зі знаменитою цитатою генерала США під час Другої світової війни Омара Бредлі про те, що «любителі говорять про стратегію, професіонали говорять про логістику». І він не перший, хто виявив непрофесіоналізм у російській армії, до якої входять сотні тисяч призовників.

В одному сумно відомому інциденті на початку війни 64-кілометрова колона російських танків, бронемашин та артилерії застрягла за 30 км від Києва, загрузнувши, за даними Міноборони Британії, не лише через український опір, а й механічні поломки.

Експерти повідомили про одну з головних причин військових невдач росіян в Україні: вантажівки
Покинута зламана вантажівка в місті Тросцянець
фото AP \ CNN

Минулого місяця міністр оборони США Ллойд Остін сказав CNN, що росія допустила «помилки» і «бореться з проблемами логістики», тоді як у суботу високопосадовець Міністерства оборони США заявив, що росіяни досі не вирішили «свої проблеми». з логістикою та забезпеченням» і будуть неспроможні посилити свої сили на сході України «з великою швидкістю».

Ще один «поганий знак»

Філліпс О'Брайен, професор стратегічних досліджень Університету Сент-Ендрюс у Шотландії, бачить ще один «поганий знак» для росіян: використання цивільних вантажівок замість військових, втрачених у бою.

«Громадянські вантажівки не призначені для воєнних цілей. Вони не призначені для перевезення вантажів, вони не призначені для перевезення певного обладнання», і в багатьох випадках вони навіть не можуть працювати на бездоріжжі, – каже О'Брайєн.

Такі машини ламатимуться дуже швидко.

За словами Алекса Вершиніна, колишнього офіцера армії США, який чотири рази служив в Іраку та Афганістані, проблема ускладнюється тим, що коли машини ламаються, росія має обмежені ресурси для їх відновлення – надто мала кількість ремонто-евакуаційних машин, тому часто, щоь не тягти поламану вантажівку сотні кілометрів, її просто кидають.

О'Брайєн припускає, що росія знехтувала своїми вантажівками в основному тому, що вони недостатньо блищать, коли військові прагнуть продемонструвати свої передові системи озброєння.

В останні роки путін хвалився російськими гіперзвуковими ракетами, такими як «Циркон» та «Кинжал», винищувачами-невидимками, такими як Су-57, та її сучасним флотом з 11 підводних човнів із балістичними ракетами.

«Часто гламурні військові диктатори люблять показну зброю, вони купують химерні літаки та химерні танки, але насправді вони не купують менш гламурні речі, такі як вантажівки», – каже О'Браєн.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло