Маск презентував концепцію Twitter 2.0
Тепер пріоритетом для компанії є шифрування приватних повідомлень користувачів

Що сталося. Новий власник Twitter Ілон Маск презентував концепцію «Twitter 2.0» щодо подальших перетворень мережі.
Джерело. Про це повідомляє The Verge.
Деталі. Тепер пріоритетом для компанії є шифрування приватних повідомлень користувачів. Водночас розробники працюватимуть над створенням голосових і відеодзвінків між обліковими записами. Вони також будуть зашифровані.
У 2018 році Twitter попереджав, що певна кількість повідомлень між компаніями та їхніми клієнтами була доступна стороннім особам протягом понад року. А раніше цього року уряд США звинуватив колишнього співробітника Twitter у зламі даних користувачів.
Також Маск сказав, що «значні частини технологічного стека необхідно перебудувати з нуля». Він додав, що було б непогано «дещо децентралізувати роботу», розмістивши інженерні групи в Японії, Індії, Індонезії та Бразилії.
Новий власник соцмережі заявив, що компанія покінчила зі звільненнями, коли з неї довелося піти двом третинам із 7500 співробітників. Він оголосив про набір співробітників на посади у сфері інженерії та продажу реклами.
Бекграунд. Нагадаємо: минулого тижня Маск поставив співробітникам Twitter ультиматум: або погодитися на «важку інтенсивну роботу» і ненормований робочий день, або залишити компанію. Багато співробітників обрали друге.
Кілька команд фахівців, діяльність яких має критично важливе значення для підтримки сервісу в робочому стані, були звільнені і для виконання таких робіт доводиться залучати фахівців з інших підрозділів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].