Координаційна рада пропонує збільшити мінімальну тоннажність суден для зернових та олії
Зазначається, що нові правила дозволять скоротити час їхнього простою. Станом на вчора в Босфорі сформувалася черга зі 108 суден

Що сталося. Координаційна Рада з питань логістики в сільському господарстві запропонувала збільшити мінімальну тоннажність суден – з 20 000 до 25 000 тонн для зерна та з 6000 до 10 000 тонн – для олії.
Джерело. Про це йдеться на сайті Мінагрополітики.
Деталі. Збільшення мінімальної тоннажності суден-зерновозів, за оцінками Координаційної ради, дозволить зменшити час простою та збільшити обсяг експорту. Очікується, що нові правила дадуть ефект щодо збільшення відвантажень через півтора місяця. Окрім того, пропонується залишити без змін механізм квот при формуванні черги для проходження інспекцій.
За інформацією Мінінфраструктури, через сповільнення інспекцій суден у Босфорі, що прямують до України в рамках зернової угоди, станом на 9 лютого сформувалася черга у 108 суден. Варто зазначити, що серед інспекторів є представники держави-окупанта рф.
Уточнюється, що загалом 177 суден заявлені операторами та передані до координаційного центру. Інспекція перевіряє близько двох із половиною суден на добу. Раніше в міністерстві зазначали, що для безперервного руху «зерновим коридором» інспектори мають проводити перевірку щонайменше 12 суден на день.
Бекграунд. Як раніше повідомляв Mind, рф гальмує інспекції суден у Босфорі для перешкоджання роботи «зернового коридору».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].