Universal Music та Youtube встановлять правила при використанні штучного інтелекту для написання музики

Universal Music та Youtube встановлять правила при використанні штучного інтелекту для написання музики

Однак штучний інтелект ніколи не замінить людську творчість, впевнений гендиректор UM

This text is also available in English
Universal Music та Youtube встановлять правила при використанні штучного інтелекту для написання музики
фото Shutterstock

Найбільша у світі музична компанія Universal Music та відеоплатформа Youtube, що належить Google, хочуть співпрацювати в галузі використання штучного інтелекту в індустрії.

Сьогодні Youtube опублікував принципи роботи з цією технологією. Вони включають відповідальне використання технології та захист інтересів виконавців.

Джерело. Про це пише Bloomberg.

У рамках партнерства музиканти отримають доступ до технологій штучного інтелекту та зможуть експериментувати з ними.

Ці два гіганта настільки впливові, що їхня співпраця може встановити правила для всієї індустрії, пише видання.

Музична індустрія намагається знайти впорядкований спосіб роботи з інструментами штучного інтелекту, які можуть перевернути весь бізнес. Адже за допомогою програмного забезпечення можна не лише писати пісні – ШІ може імітувати музичних зірок. Навесні Universal Music видалила з YouTube пісню, в якій було чутно штучно згенеровані голоси виконавців Drake і The Weeknd.

У той же час генеральний директор Universal Music Люціан Грейндж наголосив, що, на його думку, генеративний ШІ збагатить музику. Однак потрібно знайти правильний баланс.

«Штучний інтелект ніколи не замінить людську творчість», – зазначив він у своєму блозі. Програмному забезпеченню завжди не вистачатиме тієї «незамінної іскри», яка спонукає найталановитіших митців створювати свої найкращі твори.

«Від Моцарта до «Бітлз» і Тейлор Свіфт – геніальність ніколи не буває випадковою», – пише Грейндж.

Генеральний директор YouTube Ніл Молан підкреслив у своєму дописі, що гігант потокового відео має намір захищати авторські права та стежити за несанкціонованим використанням голосу артиста на платформі YouTube.

Лише за цей рік відео на YouTube, створені штучним інтелектом, переглянули понад 1,7 млрд разів. Мета співпраці – знайти способи для виконавців отримати прибуток від нової технології.

«Ми прагнемо й надалі зосереджуватися на тому, щоб допомагати артистам і творцям заробляти гроші на YouTube, і продовжуватимемо це робити у співпраці з нашими партнерами», – сказав Молан.

Бекграунд. Нагадаємо, Spotify видалив десятки тисяч пісень, створених штучним інтелектом.

У березні 2022 року стало відомо, що три найбільші у світі звукозаписні компанії припиняють роботу в росії.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло