Discuss Discuss
Челендж з Reactor Monitor: Deutsche Bahn шукає рішення з підтримки експлуатації та сервісного обслуговування залізниць
Відкриті інновації

Челендж з Reactor Monitor: Deutsche Bahn шукає рішення з підтримки експлуатації та сервісного обслуговування залізниць

На авторів кращих рішень чекає акселерація в реальних умовах та потенційна співпраця з найбільшим транспортним оператором Німеччини

Челендж з Reactor Monitor: Deutsche Bahn шукає рішення з підтримки експлуатації та сервісного обслуговування залізниць
Фото: dbmindbox.com / Deutsche Bahn AG / Max Lautenschläger

На платформі Reactor Monitor тривають технічні роботи, а світові компанії, платформи та організації продовжують шукати інноваційні рішення по всьому світу. Сьогодні вже вдруге у нашій серії – DB mindbox (https://www.dbmindbox.com/), спеціальний підрозділ відкритих інновацій найбільшого транспортного оператора Німеччини Deutsche Bahn. Улітку він шукав зелені і будівельні технології, а нині звертається до команд за ідеями щодо підтримки експлуатації та сервісного обслуговування.

Нагадаємо, центральним проєктом DB mindbox є 100-денна акселераційна програма, заснована на реальних кейсах DB та його партнерів. За час роботи платформа зібрала понад 4000 заявок від стартапів з 50 країн, близько 350 команд взяли участь у програмі, з них 60% мають подальшу співпрацю з Deutsche Bahn.

Deutsche Bahn Challenge: Майбутнє експлуатації та технічного обслуговування 2024

Ключова індустрія: Infrastructure.

Опис: «Майбутнє експлуатації та технічного обслуговування 2024» – це акселераційна програма для стартапів, заявниками якої виступають оператор залізничного перевезення DB Netz та DB Fernverkehr – компанія, що займається обслуговуванням потягів. Програма дає командам можливість відшліфувати й протестувати у реальних умовах свої рішення та розв’язати справжні проблеми, з якими стикається Deutsche Bahn.​ Челендж має п’ять напрямків:

1. Мобільне сервісне обслуговування. В управління DB Netz є багато об’єктів дистанційного обслуговування, які зараз можуть виграти від мобільних технологій, зокрема через покращення умов праці, підвищення ефективності використання часу та скорочення довгострокових витрат. Компанію цікавлять hardware-рішення, які зможуть допомогти їй осучаснити важливу частину інфраструктури.

  • Новітнє освітлення в сервісних приміщеннях – мобільне та стаціонарне;
  • Інфраструктура мобільних послуг, яку можна швидко розгорнути;
  • Рішення для зарядки електромобілів з автопарку компанії.

2. Удосконалені інформаційні технології. Партнери шукають інноваційні та передові IT-рішення для оптимізації повсякденних операцій; інструменти, які дозволять їх співробітникам краще створювати, отримувати доступ і розуміти інформацію.

  • Система для розумного розподілу ресурсів у разі необхідності усунення перешкод в тих місцях, де конкретних ресурсів (обладнання чи персоналу) немає;
  • Використання стандартизованих сценаріїв перешкод: швидка та інтуїтивно зрозуміла система для персоналу зі сценаріями реагування на ті чи інші перешкоди.

3. Інспекція бетонних залізничних шпал. Автоматизація ручного процесу огляду шпал на довжині понад 33 000 км залізниці з метою підвищення ефективності перевірки.

  • Автоматизація візуального контролю: швидка і точна перевірка шпал на наявність тріщин і аномалій;
  • Технологія «бачення крізь шпалу»: виявлення тріщин та аномалії всередині бетонної шпали;
  • Технології сканування на рухомих об’єктах: система, яку можна встановити, наприклад, на поїзд, щоб проводити перевірку шпал одночасно з іншими роботами.

4. Новітнє технічне обслуговування. Процеси очищення та обслуговування певних об'єктів на залізничних станціях часто є трудомісткими, потребують багато часу та ресурсів. Партнери шукають нові інструменти і системи для підтримки чистоти вокзалів.

  • Технічне обслуговування водостоків: швидке, безпечне та/або менш трудомістке очищення як на даху, так і на підлозі;
  • Інноваційні системи, які допоможуть моніторити необхідність технічного обслуговування водостоків до виникнення потенційних проблем;
  • Рішення для обслуговування даху та очистки покрівлі;
  • Захист дахів залізничних станцій від корозії.

5. Сучасна охорона вокзалів. Число пасажирів DB постійно зростає, тож виникає потреба в передових безпекових технологіях. Партнери шукають інструменти і методи покращення стандартів безпеки залізничних вокзалів.

  • Цифрова система управління забороною доступу для пасажирів;
  • Тимчасова протипожежна система.

Дедлайн: 3 грудня 2023 року.

Переваги для команд: Обрані команди особисто представлять свої розробки, після чого розпочнеться 100-денна програма Proof-of-Concept, під час якої вони дороблятимуть рішення і тестуватимуть прототип. Команди, які будуть відібрані для участі в програмі, отримають:

  • 25 000 евро non-equity інвестицій;
  • ексклюзивний доступ до експертів DB Netz та DB Fernverkehr, даних і ринків;
  • можливість наживо протестувати рішення в середовищі DB Netz та DB Fernverkehr;
  • ексклюзивний доступ до мережі кращих коучів та менторів.

Як взяти участь: Докладніші описи челенджів і форма заявки розміщені на сторінці DB mindbox. Обирайте челендж і подавайте просту онлайн-заявку. Приготуйте пітч, лого і фото вашої команди.