У “Київстарі” повідомили про поступове відновлення зв’язку до кінця доби
Після повного відновлення “Київстар” приступить до надання компенсацій усім абонентам та корпоративним клієнтам

Оператор мобільного зв'язку “Київстар”, який напередодні зазнав потужної хакерської атаки, заявляє про поступове відновлення голосового зв'язку до кінця дня.
“Спеціалісти Київстару та наші партнери зробили усе можливе, аби відновити роботу мережі від наслідків безпрецедентної кібератаки. Станом на 18.00 13.12.2023 наші спеціалісти розпочали включення голосового зв`язку по всій Україні”, – повідомила прес-секретар компанії Ірина Леліченко у Facebook.
“Відновлення послуг відбуватиметься поступово, тому до кінця дня ще можливі короткочасні складнощі. У такому випадку рекомендуємо абонентам перезавантажити телефони і відключити послугу VoLTE – це можна зробити в налаштуваннях телефону”, – пояснили в компанії.
Як зазначено в дописі, наразі спеціалісти компанії працюють над відновленням послуг передачі даних та SMS і вони також будуть відновлені протягом доби.
Після повного відновлення та стабілізації роботи мережі Київстар приступить до підготовки та надання компенсацій усім абонентам та корпоративним клієнтам, які внаслідок хакерської атаки не могли скористатись сервісами компанії.
Бекграунд. Нагадаємо, кіберполіція попередила про фейкових ботів, які поширюють фішингові посилання під приводом компенсації від «Київстар».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].