Рекламний ринок в Україні за 2023 рік зріс на 77%
Найбільше зросла частка радіореклами – в 1,6 раза

Рекламно-комунікаційний ринок в Україні у 2023 році зріс на 77% проти обсягів 2022 року.
Про це повідомляє Всеукраїнська рекламна коаліція.
Ринок ТБ-реклами зріс на 49%, радіореклами – на 160%, диджитал-реклами – на 78%.
Зазначається, що диджитал-реклама та інтернет-ринок загалом демонструють у 2023 році відновлення до рівня 2021 року. В першу чергу за рахунок банерної реклами, оголошень у соціальних медіа, rich media, цифрового відео (включно з Youtube) та influencer-маркетингу. 2024 року, за прогнозами експертів, зростання продовжиться, але динаміка вже буде на рівні 15–20%.
На ринку телереклами прогнозують зростання на 60–65% у 2024 році, це не менш 5,6 млрд грн у річній перспективі.
Ринок радіореклами суттєво перевершив прогноз, зроблений у липні 2023 року, і виріс у 2,5 раза проти 2022 року, досягнувши показників 2021 року. У 2024 році ріст ринку радіореклами очікується на рівні приблизно 20%, що дозволить вперше в історії цього медіа перетнути позначку в 1 млрд грн.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].