Рекламний ринок в Україні за 2023 рік зріс на 77%

Рекламний ринок в Україні за 2023 рік зріс на 77%

Найбільше зросла частка радіореклами – в 1,6 раза

Рекламний ринок в Україні за 2023 рік зріс на 77%
Фото: Depositphotos

Рекламно-комунікаційний ринок в Україні у 2023 році зріс на 77% проти обсягів 2022 року.

Про це повідомляє Всеукраїнська рекламна коаліція.

Ринок ТБ-реклами зріс на 49%, радіореклами – на 160%, диджитал-реклами – на 78%.

Зазначається, що диджитал-реклама та інтернет-ринок загалом демонструють у 2023 році відновлення до рівня 2021 року. В першу чергу за рахунок банерної реклами, оголошень у соціальних медіа, rich media, цифрового відео (включно з Youtube) та influencer-маркетингу. 2024 року, за прогнозами експертів, зростання продовжиться, але динаміка вже буде на рівні 15–20%.

На ринку телереклами прогнозують зростання на 60–65% у 2024 році, це не менш 5,6 млрд грн у річній перспективі. 

Ринок радіореклами суттєво перевершив прогноз, зроблений у липні 2023 року, і виріс у 2,5 раза проти 2022 року, досягнувши показників 2021 року. У 2024 році ріст ринку радіореклами очікується на рівні приблизно 20%, що дозволить вперше в історії цього медіа перетнути позначку в 1 млрд грн.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло