Судна російського тіньового флоту відмовляються від послуг лоцманів, збільшуючи ризик розливу нафти — Bloomberg

Судна російського тіньового флоту відмовляються від послуг лоцманів, збільшуючи ризик розливу нафти — Bloomberg

Проте якщо Копенгаген спробує зробити лоцманський супровід обов'язковим, це може загострити відносини з Кремлем

Этот текст также доступен на русском
Судна російського тіньового флоту відмовляються від послуг лоцманів, збільшуючи ризик розливу нафти — Bloomberg
фото Pixaby

Танкери так званого «тіньового флоту» росії, що транспортують нафту через небезпечні судноплавні протоки Данії, все частіше відмовляються користуватися послугами лоцманів, що збільшує ризик розливу нафти біля узбережжя Данії, повідомляє Bloomberg.

Російський «тіньовий флот» – це старі й незастраховані нафтові танкери, які рф використовує для транспортування нафти, дорожчої за граничну ціну в $60 за барель, яку ЄС, США та країни G7 запровадили в грудні 2022 року в рамках спроб скоротити доходи москви від нафти.

Ці старі судна здебільшого відмовляються від послуг лоцманів, повідомляє Bloomberg.

Згідно з даними, зібраними Bloomberg і Danwatch, з травня по липень цього року 20% танкерів «тіньового флоту», які транспортували російську нафту через данські протоки, відмовилися використовувати експертів, які знають місцеві води. У 2023 році ця частка складала 4%.

Протоки, які щоденно перетинає морський транспорт, можуть бути складними для навігації, з великою кількістю мілин, сильними течіями та різною глибиною, тому Міжнародна морська організація (IMO) рекомендує використовувати лоцманів.

Bloomberg зазначив, що залучення місцевих експертів допомогло уникнути великих розливів нафти протягом цього часу.

За даними ЗМІ, з початку 2023 року з Балтійського моря вийшли майже 1200 танкерів з російською нафтою, і частка суден «тіньового флоту» в цьому потоці невпинно зростає.

З травня до кінця липня 6 із 10 перевезень були здійснені танкерами «тіньового флоту», порівняно з 4 з 10 у першому кварталі 2023 року.

Кожне п'яте з цих суден відмовилося від послуг данських лоцманів у період з травня по липень. Згідно з даними, отриманими на запит Danwatch, роком раніше відмовилося лише одне з двадцяти суден.

При цьому якщо Копенгаген спробує зробити лоцманський супровід обов'язковим, це може загострити відносини з Кремлем і порушити важливе джерело світового постачання нафти, повідомляє Bloomberg.

Бекграунд. Наприкінці серпня стало відомо, що шість російських нафтових танкерів із санкційних списків США та Великої Британії відновили перевезення. Пів мільйона тонн російської нафти прямує до покупців на суднах, які перебувають під санкціями західної коаліції.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло