Вперше більш ніж за десятиліття впали річні продажі електромобілів Tesla

Вперше більш ніж за десятиліття впали річні продажі електромобілів Tesla

У 2024 році Tesla поставила 1,79 млн автомобілів, що на 1,1% менше проти попереднього року

Вперше більш ніж за десятиліття впали річні продажі електромобілів Tesla
Фото: DR

Компанія Tesla повідомила про зниження річних продажів. Попри привабливі стимули наприкінці року та запуск нового пікапа Cybertruck, залучити достатню кількість клієнтів не вдалося. Основною причиною стала обережність покупців, які побоюються високих витрат на кредити.

Про це повідомило агентство Reuters.

Раніше Маск прогнозував незначне зростання постачання 2024 року й запропонував акції, зокрема безвідсоткове фінансування та безплатну швидку зарядку, щоб підвищити продажі. Проте на Tesla негативно вплинули скорочення субсидій у Європі, популярність гібридів у США та посилення конкуренції, особливо з боку китайської компанії BYD.

Акції Tesla впали приблизно на 6%.

«Скорочення постачань знижує темпи зростання Tesla та зменшує загальний ринок збуту допоміжних послуг компанії, зокрема програмного забезпечення для автономного водіння, зарядки і страхування. Невеликий спад засвідчує, що поточний модельний ряд автомобілів наближається до насичення ринку», – сказав аналітик Morningstar Сет Голдштейн.

Через зниження попиту на електромобілі Маск переорієнтувався на створення бізнесу безпілотних таксі, який, за прогнозами, має підвищити вартість Tesla. Однак, оскільки технологія автономного водіння ще перебуває в розробці, комерціалізація можлива лише за кілька років. Аналітики припускають, що компанія мусить розраховувати на успіх Cybertruck і запуск дешевших версій наявних моделей для досягнення зростання продажів на 20–30% у 2025 році.

У 2024 році Tesla поставила 1,79 млн автомобілів, що на 1,1% менше проти попереднього року й нижче прогнозованих 1,806 млн авто.

Водночас Tesla зберегла лідерство в порівнянні з BYD, яка збільшила продажі електромобілів на 12,1%, досягнувши 1,76 млн одиниць завдяки конкурентним цінам і розширенню присутності на ринках Азії та Європи.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що світовий ринок електромобілів із січня до вересня зафіксував зростання на 34%, при цьому продажі в Китаї за аналогічний період збільшилися на 29%.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло