Вперше більш ніж за десятиліття впали річні продажі електромобілів Tesla
У 2024 році Tesla поставила 1,79 млн автомобілів, що на 1,1% менше проти попереднього року

Компанія Tesla повідомила про зниження річних продажів. Попри привабливі стимули наприкінці року та запуск нового пікапа Cybertruck, залучити достатню кількість клієнтів не вдалося. Основною причиною стала обережність покупців, які побоюються високих витрат на кредити.
Про це повідомило агентство Reuters.
Раніше Маск прогнозував незначне зростання постачання 2024 року й запропонував акції, зокрема безвідсоткове фінансування та безплатну швидку зарядку, щоб підвищити продажі. Проте на Tesla негативно вплинули скорочення субсидій у Європі, популярність гібридів у США та посилення конкуренції, особливо з боку китайської компанії BYD.
Акції Tesla впали приблизно на 6%.
«Скорочення постачань знижує темпи зростання Tesla та зменшує загальний ринок збуту допоміжних послуг компанії, зокрема програмного забезпечення для автономного водіння, зарядки і страхування. Невеликий спад засвідчує, що поточний модельний ряд автомобілів наближається до насичення ринку», – сказав аналітик Morningstar Сет Голдштейн.
Через зниження попиту на електромобілі Маск переорієнтувався на створення бізнесу безпілотних таксі, який, за прогнозами, має підвищити вартість Tesla. Однак, оскільки технологія автономного водіння ще перебуває в розробці, комерціалізація можлива лише за кілька років. Аналітики припускають, що компанія мусить розраховувати на успіх Cybertruck і запуск дешевших версій наявних моделей для досягнення зростання продажів на 20–30% у 2025 році.
У 2024 році Tesla поставила 1,79 млн автомобілів, що на 1,1% менше проти попереднього року й нижче прогнозованих 1,806 млн авто.
Водночас Tesla зберегла лідерство в порівнянні з BYD, яка збільшила продажі електромобілів на 12,1%, досягнувши 1,76 млн одиниць завдяки конкурентним цінам і розширенню присутності на ринках Азії та Європи.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що світовий ринок електромобілів із січня до вересня зафіксував зростання на 34%, при цьому продажі в Китаї за аналогічний період збільшилися на 29%.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].