Volkswagen запроваджує підписку на максимальну потужність електрокара ID.3

Volkswagen запроваджує підписку на максимальну потужність електрокара ID.3

Власникам моделі доведеться платити щомісяця або разово, щоб розблокувати додаткові 27 кінських сил

Volkswagen запроваджує підписку на максимальну потужність електрокара ID.3
Фото: Gettyimages

Volkswagen запроваджує нову бізнес-модель для електричного хетчбека ID.3, пропонуючи власникам платну підписку для розблокування повної потужності авто.

Про це повідомляє Auto Express.

Хоча в конфігураторі моделі Pro та Pro S вказано 201 кінську силу, за 16,50 фунтів стерлінгів на місяць або 649 фунтів стерлінгів одноразово можна підвищити показник до 228 к. с., а крутний момент – з 265 Нм до 310 Нм. Компанія наголошує, що збільшення потужності не впливає на запас ходу та не потребує повідомлення страхової компанії. Пропозиція діє протягом усього строку служби автомобіля, а в разі продажу авто опція залишиться з ним.

У Volkswagen пояснюють, що практика пропонувати більш потужні версії автомобілів не нова, проте раніше вона була прив’язана до дорожчих комплектацій при купівлі. Тепер же клієнти можуть отримати потужніші характеристики в будь-який момент.

Втім ідея платної активації функцій викликала суперечки й в інших виробників. BMW критикували за підписку на підігрів сидінь, а Polestar 2 вже пропонує схожий пакет підвищення продуктивності. Експерти попереджають, що несанкціоноване «розблокування» потужності, або так зване джейлбрейкання, може призвести до втрати гарантії або юридичних наслідків.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Tesla готує оновлення візуалізації Autopilot та FSD на базі Unreal Engine. Перехід на ігровий рушій світового рівня обіцяє значно деталізовані графічні відображення в майбутніх оновленнях.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло