Справа честі: 11 простих правил побудови міжнародної компанії

Справа честі: 11 простих правил побудови міжнародної компанії

Як правильно позиціонувати свій продукт і структурувати роботу бізнесу

Этот текст также доступен на русском
Справа честі: 11 простих правил побудови міжнародної компанії
Фото: pixabay

Кожен підприємець, створюючи власну компанію, мріє розвинути її до певного рівня. Як показує досвід, бажаючих залишитися на етапі 3-5 точок на ринку небагато – близько 20%. Більшість хоче підкорити своє місто або регіон – таких майже 80%. І лише трохи більше 2% власників від самого початку прагнуть побудувати велику міжнародну компанію. Катерина Балановська, CEO «Висоцький Консалтинг Київ», спеціально для Mind виокремила 11 моментів, на які потрібно звернути особливу увагу.

Назва. Засновуючи власну справу, необхідно думати, як назва компанії звучатиме іншими мовами. Найлегшим способом є пошук назви на латиниці і пошук збігів з компаніями в інтернеті.

Реєстрація. Як тільки ви придумали унікальний продукт або послугу, займіться реєстрацією назви, торгової марки, купівлею домена сайту тощо.

Активність. Уже сьогодні зареєструйте корпоративні сторінки своєї компанії у всіх соціальних мережах, на пошукових системах й інших ресурсах. Пам'ятайте, коли клієнт розмірковує, чи купувати ваш товар, він дивиться: хто ви в інтернеті. І якщо він не знаходить жодної інформації, то найчастіше приймає вас за дилетантів і йде до популярних конкурентів.

Корпоративний зв'язок. Досить використовувати особисті мейли і телефони усіма співробітниками і вами особисто. У наших клієнтів зривалися тисячні угоди через підписи директора «Зайка №1» або подібне. Ви від самого початку відповідаєте за зовнішній вигляд організації, тож постійно питайте у клієнтів, що можна поліпшити. Ви також повинні піклуватися про те, аби разом зі «зникаючими» співробітниками не йшли ваші клієнти.

Робота з пресою. Як тільки з'явився цікавий проект – не бійтеся про нього розповідати. Журналістам завжди потрібні свіжі факти, так чому б не надавати їх самим. Також це підвищить впізнаваність вашого бренду і зміцнить його позиції на ринку.

Кейси. Розповідайте про тих, кому ви вже допомогли. Постійно давайте звіти про свої проекти, успіхи випускників або відгуки про ваш товар. Люди вірять собі подібним, особливо друзям і знайомим.

Визнання. Отримуйте профільні нагороди, беріть участь у конкурсах – це зміцнить статус компанії на ринку. Звичайно, нагороди не потрібно купувати або придумувати. Якщо ви себе не подасте на конкурс, то це зроблять інші – й ім'я конкурента миготітиме на перших шпальтах.

Іновації. Ніхто не любить користуватися старим. Навіть якщо ви сьогодні придумали щось круте, то вже зараз варто думати над його вдосконаленням. Згадайте перші мобільні телефони, які більше нагадували рацію. Ви б зараз купили такий? Напевно ні, адже всім подобаються сучасні гаджети, а через пару років і вони втратять актуальність – і захочеться чогось кращого. Та ж ситуація і з послугами – постійно підвищуйте їхні якість і рівень. Тоді клієнти повертатимуться до вас.

Місія. Не забувайте говорити, що ви і ваша компанія робите для людей. Ми завжди говоримо, що хочемо побудувати розумне бізнес-співтовариство, тому і навчаємо власників інструментам управління. Але говорити потрібно лише правду – те, що буде підтверджено діями. Якщо ви продаєте дублянки, а виступаєте проти вбивства тварин – вам не повірять.

Партнери. Ви самі не зможете осягнути весь світ. Знаходьте потужних соратників і партнерів. Таким чином вдасться зміцнити свої позиції і підкорити нові вершини.

Наведення ладу. Неможливо масштабуватися без чіткої організації роботи. Якщо у вашому бізнесі досі панує безлад, і всі процеси зав'язані на власника або ключових співробітників – розвиток рано чи пізно зупиниться. Зробіть працю співробітників системною, дохід – контрольованим, а себе – вільним. У цьому допоможуть організуюча схема компанії та інші інструменти управління.

Пам'ятайте: у світі невигаданого набагато більше, ніж вже придуманого. Не копіюйте інших, а створюйте свій унікальний продукт. Тоді вам буде легко підкорювати світ і тішити своїх клієнтів.

Автори матеріалів OpenMind, як правило, зовнішні експерти та дописувачі, що готують матеріал на замовлення редакції. Але їхня точка зору може не збігатися з точкою зору редакції Mind.

Водночас редакція несе відповідальність за достовірність та відповідність викладеної думки реальності, зокрема, здійснює факт-чекінг наведених тверджень та первинну перевірку автора.

Mind також ретельно вибирає теми та колонки, що можуть бути опубліковані в розділі OpenMind, та опрацьовує їх згідно зі стандартами редакції.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло