Захворіло у світі
1,504,971
Померло у світі
87,984
Вилікувалось у світі
318,068
Захворіло в Україні
1668
Померло в Україні
52
Вилікувалось в Україні
35
5 правил для формування позитивного іміджу девелопера

5 правил для формування позитивного іміджу девелопера

Які кроки потрібно здійснити забудовнику, щоб стати «ближче до людей»

Цей матеріал також доступний російською
5 правил для формування позитивного іміджу девелопера
Фото: pixabay

Процес будівництва не дуже естетичний, але він є першим візуальним результатом роботи забудовника. Часто саме будівництво серйозно впливає на його імідж. А ще реклама. Кожен девелопер буде наввипередки розповідати, чому його будинок – це найкращий для вас вибір.

Проте аби забудовник не асоціювався тільки з сірими будмайданчиками, незручностями і нав’язливою рекламою, потрібно комплексно працювати над іміджем. Для цього варто дотримуватися п’яти правил, які є відображенням одного, але важливого – прислухатися до людей. І це стосується не тільки потенційних клієнтів, але й жителів вашого міста чи району.

Які правила дозволять девелоперу сформувати позитивний імідж, розповів Mind виконавчий директор девелоперського холдингу ENSO Раміль Мехтієв.

1. Поважайте місце, де ви будуєте

Девелопер повинен чітко відчувати аудиторію свого майбутнього об'єкта. Крім інтересів своїх клієнтів слід враховувати й інтереси місцевих жителів. Будинок не повинен створювати для них проблеми. Навпаки, він повинен відкрити нові можливості для навколишнього середовища. Наприклад, відкриються нові кав’ярні та ресторани.

Місцеві жителі – ваші партнери. Комунікацію з ними потрібно підтримувати протягом усього будівництва і після також. Швидка реакція на їх запити і прохання допоможе забудовнику уникнути негативу і зберегти імідж.

2.Чітко визначте, для кого ви будуєте

Ринок житлової нерухомості змінився. З’явилась нова аудиторія зі своїми вимогами. Нове покоління хоче не просто квадратні метри, а житло, яке відповідає їхнім цінностям. І це не завжди «побудувати швидше», «аби був дах над головою», «аби поруч було метро і зупинка». Ви вже не просто будуєте квадратні метри, ви створюєте простір для життя.

Для кого ми створюємо? Що важливо для наших клієнтів? Який спосіб життя у них та що їм потрібно для комфорту? Цих питань безліч. Якщо девелопер ще на етапі планування матиме на них відповіді, то це допоможе ефективніше залучати клієнтів та конкурувати з «безліччю ЖК».

Візуалізуйте варіанти дизайнів квартир у будинку на самому початку. Покажіть клієнту, в якій квартирі він прокинеться, який матиме краєвид, куди піде на пробіжку та в магазин, на якій території відпочиватиме ввечері з друзями та родиною. Такі підказки допоможуть клієнту зрозуміти цілісну картину середовища де він проживатиме.

3. Дотримуйтесь правильних принципів будівництва

Реалізація вашого об’єкту не повинна перетворити місцевість у «дорогу з болота і бруду». Врахуйте інфраструктуру та прорахуйте правильну логістику постачання матеріалів на об’єкт. Будівництво не повинно створити додаткову транспортну проблему.

Дотримуйтесь сучасних правил будівництва. Використовуйте екологічні і нетоксичні матеріали. Звертайте увагу на енергоефективність на всіх етапах: від правильного утеплення до ефективної системи постачання води без втрат. Пам'ятайте про розумне споживання ресурсів під час будівництва, щоб послідовники Грети Тунберг не закидали вам «How dare you?».

4. Повна відкритість комунікації

Зараз відкритість комунікації – одне з найважливіших правил. За останні роки ринок нерухомості сколихнули кілька скандалів навколо великих гравців. Люди відчули, що навіть купуючи житло у найбільших компаній, ти не отримуєш гарантії. Девелоперам слід розуміти, що вони працюють над іміджем не тільки свого бізнесу, а цілої сфери. І найважливіше правило у комунікаціях забудовників – прозорість і відкритість.

Квартира – одна з найбільших покупок людини. Звичайно, вона хоче відчувати себе спокійно і впевнено під час придбання житла. І саме деведопер повинен бути ініціатором надання інформації для свого клієнта. Працюйте за принципом «максимальна відкритість».

У цьому є ще один плюс – певний захист від інформаційних маніпуляцій навколо вашого бізнесу. Адже вам не потрібно виправдовуватись, якщо вас безпідставно в чомусь звинуватять.

5. Не забувати про об'єкт після його введення в експлуатацію

Обслуговування реалізованого об’єкту турбує людей не менше, ніж його якість будівництва. Українці мають негативний генетичний досвід співпраці з ЖЕКами, а етап організації власного ОСББ може забрати чимало часу.

Тому клієнти не хочуть отримати в додаток до своєї квартири проблеми. Вивіз сміття, безпека (охорона, камери відеонагляду), комунальні послуги, інформаційні послуги та інше. Хороший сервіс після того, як будинок здано в експлуатацію, формує імідж відповідального забудовника. І цей імідж може працювати краще, ніж строката реклама.

Пам’ятайте, ви продаєте не квадратні метри, а простір для життя.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті