Бізнес-ідеї: проекти для письменників і перекладачів

Бізнес-ідеї: проекти для письменників і перекладачів

Про 10 успішних проектів та їхні інноваційні ідеї

Этот текст также доступен на русском
Бізнес-ідеї: проекти для письменників і перекладачів
Фото: pixabay

Талант письменника сьогодні цінується як ніколи – звичайні пости та сторіз у соцмережах, невеличкі есе чи великі твори, все чому можна навчити і навчатись.

Про те, як перетворити власні письменницькі здібності на заробіток, Mind пропонує дізнатись із наступного матеріалу із циклу «10 успішних бізнес-ідей, реалізованих у різних галузях».

Публікації за матеріалами Entrepreneur підготовлено Mind разом із бюро перекладів «Профпереклад». Про ідеї, втілені у сфері харчування, у проектах з обслуговування будинків і квартир, про послуги персонального тренера, догляду за дітьми та про досвід запровадження освітніх проектів ви можете прочитати в попередніх публікаціях.

Займатися письменництвом можна в будь-якій точці світу. Вам потрібне лише надійне з’єднання із мережею. Але, якщо ви бажаєте отримувати прибуток від свого бізнесу, не варто нехтувати порадами. Пропонуємо вам 10 прикладів ідей для письменників і перекладачів, що надихнуть вас на власну справу.

1. Fiverr: письменництво й переклад

Fiverr – це платформа для фрилансерів, де письменники й перекладачі зі всього світу пропонують свої послуги та виконують проекти для замовників. Не спішіть заповнювати профіль – спочатку подивіться, що презентують інші автори, якими словами описують свої навички та з ким вам доведеться конкурувати.

Розділ «Письменництво й переклад» на платформі Fiverr охоплює весь асортимент можливих проектів: від статей до супровідних листів та опису продукції. Цей сервіс працює так: автори презентують свої вміння й зазначають ціну, яку вони за них просять, а клієнти обирають того, хто на їхню думку виконає замовлення найкраще.

Інноваційна ідея

Fiverr дозволяє авторам указувати будь-яку ціну за певні навички або вид роботи. Саме письменник визначає, який проект брати. Якщо автор володіє кількома навичками, він може доповнити свій профіль іншими категоріями з веб-сайту.

2. Копірайтер

Займаєтеся копірайтингом? Пишете тексти для численних проектів: рекламні об’яви, маркетингові брошури, прес-релізи, ролики для ТВ і радіо та каталоги? Спробуйте стати копірайтером-фрилансером і почніть працювати на себе. Ось приклад людини, яка вдало втілила цю ідею.

Журнал Lürzer’s Archive назвав Коліна Коркорана копірайтером № 1 у США. Він отримав багато нагород за різноманітні кампанії та рекламні тексти, представлені в численних джерелах. Він також працював на багато відомих міжнародних брендів.

Інноваційна ідея

Бажаєте виконувати різноманітні замовлення, працювати з багатьма компаніями та отримувати проекти від численних креативних агентств? Тоді розвивайте в собі універсальні письменницькі навички.

Колін Коркоран робить усе: від текстів для друкованих видань до контенту для радіо та соціальних мереж. Він спеціалізується на багатьох галузях, що дає йому величезну перевагу перед конкурентами.

3. Фрилансер-автор нарисів про подорожі

Полюбляєте подорожувати та маєте хист до письменництва? Тоді почніть відвідувати цікаві місця та заробляти на цьому гроші. Та не біжіть відразу звільнятися з роботи й сідати в літак. Спочатку подивіться, як цей чоловік перетворив подорожі на професію.

Метью Карстен цілком присвятив себе написанню блогу Expert Vagabond про пригодницькі мандрівки. Він досліджує планету вже 9 років. У своєму блозі він ділиться розважальними історіями, дає поради про бюджетний туризм, публікує кумедні відео й фото, що надихають, та розповідає про божевільні пригоди, які сталися з ним у різних куточках світу.

Про нього розповідали на каналах National Geographic, Lonely Planet, Travel Channel і  такі видання, як New York Times і Go Pro.

Інноваційна ідея

Оскільки Метью Карстен все рівно подорожує світом, він також робить і продає професійні тревел-світлини. Завдяки цьому він має два джерела прибутку та бюджет на свої мандрівки планетою.

4. Коректор

Швидко знаходите помилки у великих текстах із різноманітних джерел? Ви можете надавати послуги коректора як студентам, так і корпоративним клієнтам.

The Write Words займається коригуванням робіт учених, студентів, літераторів і текстів для бізнесу. Компанія спеціалізується не тільки на дисертаціях, доповідях, нарисах та планах досліджень, а й на статтях для газет і журналів, рекламних матеріалах і наукових публікаціях.

Інноваційна ідея

Пам’ятайте, що професійний коректор повинен мати не менший досвід написання та редагування текстів в інших галузях. The Write Words також займається технічним редагуванням, форматуванням, складанням бібліографії і надає клієнтам письменницькі послуги.

5. Адміністратор соцмереж

Соціальні мережі стали новою платформою для прямого спілкування між компаніями та клієнтами. І це спілкування повинно бути ефективним. Якщо ви маєте досвід з маркетингу в соцмережах, ця бізнес-ідея може стати вашою.

Lyfe Marketing успішно займається маркетингом на таких веб-сайтах, як Facebook, Instagram і Google. З моменту свого заснування компанія провела понад 2000 маркетингових компаній у соцмережах. Вона оптимізує канали спілкування на нетворкінгових платформах та допомагає клієнтам досягти бажаного рівня продаж.

Інноваційна ідея

Завдяки Lyfe Marketing, інвестиції в рекламу в соцмережах приносять її клієнтам більше лідів і продажів. Задача компанії – залучити реальний, органічний трафік до веб-сайтів та вітрин своїх замовників.

6. Блог

Блог пропонує читачам тематичний контент, який може бути викладено неформальною мовою. Якщо ваш блог зацікавить достатню кількість людей, ви можете монетизувати його та отримувати щомісячний прибуток від реклами.

Подивіться, що для свого успіху зробила ця компанія, а потім мерщій до написання власного контенту.

Шан Віджендранат започаткувала блог You Baby and I («Ти, немовля і я») після народження першої дитини, щоб дізнатися в інших матерів про бренди товарів, які вони рекомендують або, навпаки, не радять. Вона створила плем’я мам, які прислухаються одна до одної.

2016 року її блог було визнано найбільш впливовим в Африці з питань виховання дітей. Нещодавно він отримав нагороду як кращий блог про виховання в Південно-Африканській Республіці. Вона також співпрацювала з такими міжнародними брендами, як Mattel, Disney, LG, Volvo, Samsung та Unilever.

Інноваційна ідея

Розпочавши свій блог, Шан Віджендранат зрозуміла, що на ринку товарів для немовлят існують значні пробіли, тому вона вирішила створити стартап під назвою Momsays, де вона допомагає малим підприємствам та надихає інших, зокрема бізнес-мам.

7. Спеціаліст із бізнес-планів

Кожному бізнесу потрібен свій план. Але не всі підприємці знають, як його правильно складати. Тут в гру вступає спеціаліст із бізнес-планів. Використовуйте своє стратегічне мислення, щоб допомагати підприємцям з цією задачею.

iAuditor розробляє бізнес-плани світового рівня. Робота компанії допомагає стартапам залучати й нарощувати капітал, а малим і середнім підприємствам – аналізувати та вдосконалювати свої операційні, економічні, маркетингові та брендингові стратегії.

Інноваційна ідея

До розширеного асортименту послуг організації також входять консультації з управління підприємством, фінансові прогнози, демографічні дослідження. Серед досягнень iAuditor: понад 11 000 клієнтів з 14 країн, понад 6100 бізнес-планів та залучення фінансування у сумі понад 37 млн рандів.

8. Самопублікація книг на Amazon

Незалежно від жанру ваших творів – художнього чи документального – ви можете самостійно публікувати свої книги на платформі Amazon та отримувати прибуток від власних робіт. Та спочатку подивіться на приклади тих, хто вже успішно застосував цей ресурс.

Енді Вейр – комп’ютерний програміст, якому спало на думку опублікувати свою книгу. Він почав завантажувати її частинами на особистий веб-сайт для безкоштовного читання. Пізніше Енді опублікував версію на платформі Kindle за 99 центів. У 2013 році книга стала такою популярною, що видавництво Crown Publishing запропонувало за неї авторові $100 000.

Інноваційна ідея

Задля достовірності роману Енді Вейр ретельно вивчав орбітальну механіку, умови на Марсі, історію пілотованих космічних польотів та ботаніку. Завдяки своєму успіхові книга зайняла 12-ту позицію серед бестселерів за версією The New York Times, а в 2015 році за нею було знято кінострічку.

На жаль, не кожному романові пощастить отримати визнання критиків та принести великий прибуток. 

9. Фрилансер-спеціаліст з оптимізації веб-сайтів

Як просунути статтю та веб-сайт у мережі? Для цього існує нова стратегія – оптимізація за пошуковиками (Search Engine Optimisation або SEO). Компанії наймають спеціалістів з SEO, щоб наростити трафік своїх веб-сайтів, підвищити прибуток та кількість потенційних клієнтів.

Всього за один рік Лора Пеннінгтон пройшла шлях від вчительки державної школи до фрилансера за сумісництвом, а потім повністю переключилася на власну справу. Через кілька років важкої роботи та самовдосконалення вона стала заробляти $20 000 щомісяця у своїй ніші. Для реклами послуг Лора Пеннінгтон використовувала платформу для фрилансерів Upwork.

Інноваційна ідея

Як тільки власники веб-сайту Upwork дізналися про її успіх, вони опублікували про неї статтю, що трималася на головній сторінці три роки. Протягом цього часу їй писали інші фрилансери, прохаючи поради. Це наштовхнуло її на ідею другого бізнесу – онлайн-курсів про те, як досягти успіху на просторах фрилансу.

10. Майстер-класи з письменницької справи

Бізнес-ідеї: проекти для письменників і перекладачів

Існує чимало бізнес-ідей для письменників та перекладачів. Багато людей прагнуть вдосконалити літературні навички на курсах та майстер-класах.

Щоб вести такі заняття, ви повинні мати велику практику в цій галузі. Та, якщо це саме ваш випадок, мерщій втілювати ідею в життя. Пропонуємо познайомитися з досвідченою письменницею, якій це вдалося.

Сара Буллен веде наставницькі курси та надає практичну поміч на своїх міжнародних виїзних семінарах та майстер-класах. Вона допомагає іншим покращувати письменницькі навички та публікувати романи.

Інноваційна ідея

На своєму веб-сайті компанія дає безкоштовні поради письменникам, яким потрібні практичні настанови. Курси The Writing Room також вчать, як презентувати книгу видавцю, написати роман за 100 днів та підготувати відгук на публікацію іншого автора.

Літературна галузь надає стільки можливостей, логічно, що люди прагнуть навчитися писати або вдосконалити свої навички.

Як розпочату цю бізнес-ідею

Щоб проводити майстер-класи в цій галузі, ви повинні мати письменницький досвід. Рекламу можна давати в книгарнях та на літературних форумах.

Як досягти успіху

Ця бізнес-ідея не передбачає постійних клієнтів. Проте ви можете регулярно поповнювати свій асортимент тематик, які будуть цікавими попереднім слухачам.  Щоб утримати клієнтів, розбийте заняття на рівні: початковий, середній та курси для досвідчених.

Матеріал підготовлений у партнерстві з бюро перекладів «Профпереклад».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло