Бізнес-ідеї: як розпочати свою справу у сфері харчування

Бізнес-ідеї: як розпочати свою справу у сфері харчування

Про 10 успішних проектів та їхні інноваційні ідеї

Цей матеріал також доступний російською
Бізнес-ідеї: як розпочати свою справу у сфері харчування
Фото: pixabay

Успіх будь-якого бізнесу залежить від багатьох  факторів, але на початку головну роль відіграє ідея, яку пропонують вивести на ринок. Можна її винайти власними силами, а можна скористатися ідеями, що вже знайшли свого клієнта і мають успіх.

Mind разом з бюро перекладів «Профпереклад» розпочинають цикл публікацій за матеріалами Entrepreneur – 10 успішних бізнес-ідей, реалізованих у різних галузях.

Сьогодні пропонуємо ознайомитись з проектами у сфері харчування.

Отже, ви вирішили розпочати власну гастрономічну справу. Але ж як стати помітним на тлі інших? Чим глазурують свій бізнес успішні представники цього ринку, щоб виділятися серед конкурентів? Відкриваючи компанію в цій галузі, скористайтеся досвідом інших компаній, і ваша бізнес-ідея досягне успіху.

1. Пекарня

Полюбляєте випікати? Ллінос Вудс у 2009 році відкрила компанію через свою любов до випічки, сьогодні її пекарня стала успішним та продуктивним бізнесом.

Pretty Cakes of London виготовляє не тільки казкові торти для вечірок та весіль, а й дивовижні кекси та печиво. Ця пекарня створює їстівні шедеври для будь-якого заходу: від дитячого свята до розкішного весілля.

Інноваційна ідея

Компанія не лише має детальний веб-сайт із красивими фото, щоб клієнти мали уяву про те, що вони замовляють та про представлений асортимент, вона також вказує приблизну кількість порцій, на яку розраховані їхні торти. Тож клієнти можуть купити продукт саме того розміру, який їм потрібен.

2. Кейтеринг

Вам подобається влаштовувати вечірки та готувати для друзів і рідних? Якщо ви маєте кулінарі здібності, ви можете продавати свої смачні витвори.

By Word Of Mouth (заснована у 1993 році) – кейтерингова компанія, що має унікальне фірмове меню із неймовірним різноманіттям страв і смаків. Вона також може повністю взяти на себе організацію свята, зокрема, скласти його план, прикрасити приміщення квітами, найняти персонал, зробити декор, потурбуватися про напої, влаштувати зустріч гостей та підібрати офіціантів.

Інноваційна ідея

Репутація цієї оригінальної кейтерингової компанії відповідає її назві («By Word Of Mouth» перекладається як «Із уст в уста». – прим. перекладача). Її власники поставили собі за мету створювати бездоганні заходи й вечірки, про які говорили б усі в Південно-Африканській Республіці, досягли її та не планують зупинятися.

3. Закусочна на колесах, або фуд-трак

Мрієте відкрити власний ресторан, але без великих витрат? А можливо, перед відкриттям стаціонарного закладу бажаєте дізнатися, чи до вподоби ваші їстівні вигадки публіці? Тоді фуд-трак може стати вашим рішенням.

Cinnamon Snail – існує вже дев'ять років, має дві точки та користується популярністю в тих районах, які обслуговує.

Інноваційна ідея

У цих фуд-траках не продають страви з м’яса. Їхня мета – «зірвати людям дах, зруйнувавши стереотипи про веганську їжу». Компанія спеціалізується на рослинних стравах та мріє стати асом та новатором у цій галузі.

Автором цієї унікальної ідеї став шеф-повар Адам Собель. Щодня він готує смачнючі сандвічі, бургери, закуски та понад 30 різноманітних видів вегетаріанських пончиків і тістечок.

4. Виробництво спецій

Без спецій неможливо створити цікаву та насичену комбінацію смаків. Якщо ви знаєте, як правильно поєднувати спеції, як їх підбирати, щоб покращити смак різноманітних страв, то ця бізнес-ідея може бути саме для вас.

Africa Spice з 1996 року займається імпортом, виготовленням сумішей та пакуванням спецій зі всіх куточків світу. Компанія продає відбірні та лише натуральні спеції, постійно слідкуючи за якістю продукції.

Вона здійснює поставки найбільшим незалежним та франшизним м’ясним крамницям у Південно-Африканській Республіці (ПАР).

Інноваційна ідея

Щоб виділятися серед конкурентів, фірма також робить індивідуальні суміші спецій на замовлення клієнтів. У межах цієї послуги вона також створює унікальні комбінації смаків, що відповідають вимогам клієнтів. Компанія також пропонує оригінальний асортимент соусів, маринадів та заправок.

5. Страви домашнього виготовлення

Якщо у вас добре виходить готувати їжу великими партіями, робити страви, що легко заморожуються, ви можете продавати домашні напівфабрикати.

Працівники Ginger Apple з 2012 року роблять страви домашнього виготовлення, що підійдуть для будь-якого раціону, з інгредієнтів, які вони обирають самостійно. Разом зі своїми домашніми стравами компанія доставляє свіжі інгредієнти та ідеально підібрані доповнення до них.

Інноваційна ідея

Компанія вирізняється тим, що на додаток до стандартних послуг готує страви для подальшого замороження, надає кулінарну консультацію іншим ресторанам та поварам, а також має власний ресторан у східній частині Преторії, столиці ПАР.

6. Кулінарні майстер-класи

Полюбляєте готувати, а також навчати цьому інших? Перетворіть своє захоплення в прибутковий бізнес.

Taste Buds проводить приватні, парні та групові кулінарні заняття, а також майстер-класи під час заходів. Фішка компанії – розважальний спосіб, яким вона викладає клієнтам різноманітні техніки та рецепти.

Інноваційна ідея

Фірма виділяється своєю широкою добіркою курсів для будь-яких випадків: від романтичних уроків для закоханих до майстер-класів із виготовлення суші. Для клієнтів, що прагнуть чогось оригінального, Taste Buds також проводить заняття з національної кухні різних країн: від мексиканської та індійської до французької та італійської.

7. Бармен

Умієте робити смачні коктейлі? Легко сходитися з незнайомцями? То чому б не почати заробляти гроші, розливаючи та змішуючи напої на вечірках і заходах?

On the Rocks Bartending – модна організація, що з 2013 року пропонує повний спектр послуг барменів для численних заходів та вечірок, зокрема, для весіль, корпоративів та світських прийомів.

Інноваційна ідея

Від інших аналогічних компаній On the Rocks Bartending вирізняється тим, що створює персональний пакет послуг відповідно до індивідуальних потреб клієнта. Фірма також бере на себе всю роботу, пов’язану із баром, щоб клієнтам нічого не заважало насолоджуватися святом.

8. Доставка їжі

Якщо у вас добре виходить поєднувати смачні інгредієнти та вигадувати надзвичайні рецепти, ви можете продавати свої ідеї страв зайнятим жителям.

Девід Торр та його команда створили UCook у 2016 році в гаражі. Вони пакували інгредієнти в бокси із рецептами та почали продавати абонементи своїм клієнтам.

Інноваційна ідея

Клієнти UCook можуть обрати будь-яку з трьох різних категорій відповідно до своїх гастрономічних уподобань. Також клієнти мають можливість обирати бажану кількість будь-якої страви та зручний час доставки.

9. Крамниця органічних продуктів харчування

Людей, що піклуються про своє здоров’я та надають перевагу органічній їжі, стає все більше, особливо в містах. Щоб допомогти їм із цим, ви можете відкрити крамницю органічних продуктів харчування.

Jackson’s Real Food Market з 2014 року купує продукти у власників невеличких господарств у ПАР. Працівники компанії дегустують товари, що їм поставляють, та аналізують інгредієнти, щоб клієнти чітко знали, що вони купують.

Інноваційна ідея

Власний ресторан Jackson’s Real Food Market, де гостям подають органічні страви, став природнім продовженням бізнесу компанії. Вона також здійснює поставки й за межами південноафриканської провінції Гаутенг.

10. Невелика пивоварня

Обожнюєте варити крафтове пиво, експериментувати з інгредієнтами та створювати нові смаки? Сміливо відкривайте невеличку броварню та продавайте свої смачні витвори.

Бізнес-ідеї: як розпочати свою справу у сфері харчування

Jester King Brewery – автентична броварня, що з 2010 року варить фермерський ель. Це значить, що вся її продукція – це втілення історії, епохи та культури місцевих жителів. Її філософія полягає в тому, щоб створювати унікальне для цього регіону пиво за допомогою самої природи.

Інноваційна ідея

Дегустаційна зала Jester King Brewery працює лише три дні на тиждень, майстерно перетворюючи кожні вихідні у фестиваль пива. Цей маркетинговий хід збільшив число клієнтів з 800 до 1500 людей лише за один день.

Матеріал підготовлений у партнерстві з бюро перекладів «Профпереклад».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті