Торг можливий: як Геннадій Кернес і Олександр Фельдман борються за вплив у Харкові
І чому стріляють на найбільшому ринку України – «Барабашово»

27 лютого на найвідомішому ринку Харкова – «Барабашово» – сталася стрілянина. Цей інцидент, що став одним з найгучніших скандалів міста, – результат протистояння міської влади і адміністрації «Барабашово». Приводом послужив намір мера міста Геннадія Кернеса взяти під свій захист частину підприємців, які відмовилися платити афілійованим з адміністрацією ринку структурам «непомірну оренду». Пристрасті розпалилися, коли влада міста оголосила про рішення будувати через територію ринку автомобільну дорогу.
Це всього лише ланка в довгому ланцюзі протистояння Кернеса і одного з найбагатших людей регіону – Олександра Фельдмана, власника «Барабашово». А враховуючи, що з 4 березня Міністерство розвитку громад і територій очолив харків'янин Олексій Чернишов, який з початку 2000-х і до 2014 року працював на ключових позиціях у концерні «АВЕК», що належить Фельдману (і фактично був правою рукою бізнесмена), історія отримує вкрай цікаве «підсвічування».
Mind з'ясував основні причини виникнення конфлікту і хронологію його розвитку.
Звідки виникло «Барабашово» і як Фельман став його власником?
Торговельний центр «Барабашово» – величезний речовий ринок, що розкинувся на колишньому пустирі між річкою Харків і Салтівським житловим масивом. На Салтівці проживає майже третина населення міста – близько 400 000 людей.
Ринок зародився з невеликого торговельного майданчика біля станції метро «Академіка Барабашова», на якій встановили прилавки і контейнери для перших
196
Чому я маю стати підписником Mind?
Mind UA - це незалежний бізнес-портал. Ми не залежимо від (і не належимо до) жодних політичних, олігархічних та інших груп. Проект створюється командою ділових журналістів; ми залучаємо лише портфельних інвесторів.
Рекламні доходи медіа в світі стрімко падають. В гонитві за кількістю читачів перемагають таблоїди та ресурси що маніпулюють фактами, в гонитві за сенсаціями. На відміну від них, ми прагнемо робити дійсно корисний та якісний продукт для того, аби створювати справжню додану цінність для наших читачів.
Справжня якісна журналістика потребує багато часу, зусиль та витрат, це дійсно не дешево. Але ми віримо в перспективи якісної журналістики в Україні, тому що віримо в перспективу України.
Саме тому, ми створюємо можливість платної щомісячної підписки - Mind Club.
Якщо ви читаєте нас, якщо вам подобається та ви цінуєте те, що ми робимо, – пропонуємо вам вступити до спільноти Mind.
Ми плануємо розвивати Mind Club: обсяг матеріалів і доступних сервісів і проектів. Вже сьогодні, усі члени клубу:
- Допомагають створювати та розвивати якісну незалежну ділову журналістику. Ми зможемо і надалі розвиватись та підвищувати якість наших матеріалів.
- Отримують вільний від банерної реклами сайт.
- Отримують доступ до «закритих» матеріалів Mind (до щомісячного випуску, в якому ми досліджуємо та аналізуємо, як працюють цілі галузі; до щотижневих аналітичних підсумків).
- Вільний доступ до івентів Mind для підписників та спеціальні умови на інші події Mind.
- Smart Power. Власники бізнесу, що стануть підписниками Mind, отримають доступ до агрегатора системних порушень від аналітиків Mind та партнерів Cкажи.uа. Якщо у вашого бізнесу виникли проблеми з непорядними чиновниками чи конкурентами – ми проаналізуємо, чи є їхня поведінка системною, і разом зможемо вирішити цю проблему.
- Ми і надалі розвиватимемо Mind та додаватимемо корисні журналістські рубрики і сервіси для вашого бізнесу.