Бізнес іде в онлайн: як налагодити виробництво та продаж антисептиків в Україні
Партнерський матеріал

Бізнес іде в онлайн: як налагодити виробництво та продаж антисептиків в Україні

Епідемія коронавірусу змінює пріоритети в діловій активності

Этот текст также доступен на русском
Бізнес іде в онлайн: як налагодити виробництво та продаж антисептиків в Україні
Фото: pixabay

У рамках спецпроєкту «Бізнес іде в онлайн» Mind спільно з Comin представляє спеціальну децентралізовану онлайн-платформу для продажу різних товарів. Щоб підтримати українських підприємців у кризовий час, ми розповідаємо про компанії, які стали/стають учасниками цього проєкту.

ТОВ «Гросс Трейдинг»

Засновник компанії – Рафаел Нерсесян – експерт у сфері торгівлі, перший свій бізнес започаткував 2006 року.

Відтоді бізнесмен спробував себе в різних напрямках: будівництво, будматеріали, майнінг, деревообробне виробництво, дизайнерські меблі, постачання електроенергії. Сьогодні він очолює компанії «БудКиїв2006», «Юкрейніан енерджі 2018», «Всеукраїнська спілка реформаторів». Крім бізнесу займається спортом, приділяє увагу саморозвитку, медитації тощо.

Бізнес іде в онлайн: як налагодити виробництво та продаж антисептиків в Україні
Рафаел Нерсесян
Фото: особистий архів

Кілька років тому Рафаел Нерсесян заснував закрите співтовариство бізнесменів Businessmen's Club. Зустрічі проходили у великому чотириповерховому особняку, розділеному на зони для конференцій, спілкування, коворкінгу і т. д. У рамках клубу члени спільноти мали можливість неформально поспілкуватися, обмінятися досвідом один з одним, узяти участь у освітній програмі, навчити співробітників або зустрітися з ментором клубу.

З початком карантину в Україні Рафаел Нерсесян, як і багато хто з власників комерційної нерухомості, зіткнувся з тим, що приміщення, де проходили зустрічі бізнес-клубу, спорожніло. Вся активність перейшла в онлайн.

Суспільство змінилося в лічені дні, як і потреби людей. В умовах епідемії мало кого цікавлять квадратні метри. Зате всім потрібні засоби захисту від коронавірусу, але знайти і купити їх почасти справа не з простих. Так до підприємця прийшла ідея налагодити продаж антисептика. А приміщення – використовувати під склади затребуваного товару.

Компанію «Гросс Трейдинг» Рафаел Нерсесян заснував разом із партнерами. Партнери займаються постачанням сировини на виробництво, Нерсесян – логістикою, пакуванням і дистрибуцією.

Через сайт http://antiseptik-kiev.com/ можна замовити антисептик в ємності від 100 мл до 10 л з доставкою по країні перевізником «Нова пошта». Ціни на сайті вигідно відрізняються від того, що зараз можна знайти в українських інтернет-магазинах.

Ресурс спрямований перш за все на роздрібних споживачів. У компанії говорять, що оптовикам – серед них не лише косметичні мережі EVA, Cosmo та ін., але й мережі аптек – продають іще дешевше.

У портфоліо ТОВ «Гросс Трейдинг» зараз є два бренди, обидва виробляються в Україні. Власний спиртовий – Safety, і безспиртовий (на основі срібла) – Helper. Рідини мають противірусну, протигрибкову і антибактеріальну дію. До складу Safety також входить бензалконію хлорид – речовина, що нейтралізує стафілококи, стрептококи, грамнегативні бактерії (кишкову та синьогнійну палички, протей, клебсієлу тощо), анаеробні бактерії, грибки і цвіль.

«У аптек суворіші вимоги до антисептичних властивостей продукції, – говорить менеджер компанії. – Наші засоби отримали відповідні ліцензії і можуть використовуватися у фарміндустрії».

Антисептики постачаються дистриб'ютору цистернами, розлив у ємності різного розміру відбувається на його боці. Те, що обидва продукти належать до категорії фармзасобів, підвищує і вимоги до тари. У компанії «Гросс Трейдинг» кажуть, що зараз українська промисловість зіткнулася з дефіцитом пластикової тари, придатної для фарміндустрії. «У нас таку тару практично не виробляють, у Китаї заводи простоювали, у багатьох країнах світу виробництво зупинено. Шукаємо, купуємо залишки по всій країні», – розповідає менеджер компанії.

За його словами, за час епідемії в країні вартість тари злетіла на 300%. Започаткувати таке виробництво в Україні в найкоротші терміни неможливо – потрібно обладнання, якого немає. Виробники сировини також не були готові до різкого стрибка попиту, потужність заводів нижча за поточні потреби, хоча в цій сфері і немає такого дефіциту, як у сегменті готової продукції та обладнання.

Антисептиками від «Гросс Трейдинг» зацікавилися європейці та хотіли б купувати український продукт. Але в планах у компанії експорту поки немає – важливо спочатку задовольнити локальний попит.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло