Захворіло у світі
31,605,656
Померло у світі
970,934
Вилікувалось у світі
21,747,491
Захворіло в Україні
184,734
Померло в Україні
3,705
Вилікувалось в Україні
81,670
Як 18-річна зірка TikTok збудувала бізнес із 5 млн шанувальників

Як 18-річна зірка TikTok збудувала бізнес із 5 млн шанувальників

Якої стратегії варто дотримуватись аби стати успішним блогером

Цей матеріал також доступний російською
Як 18-річна зірка TikTok збудувала бізнес із 5 млн шанувальників
Фотоt: Ryan Shakes | Youtube

Попри всі обмеження, на яких наполягає президент США Дональд Трамп, мережа TikTok продовжує функціонувати, а її користувачі заробляють там чималі кошти.
Так, тіктокер Раян Шейкс (Ryan Shakes) розповів Entrepreneur, як зібрав віддану і зацікавлену аудиторію послідовників. Mind пропонує дізнатись, як йому це вдалося, із перекладу матеріалу партнера та директора відділу розвитку соціальних мереж компанії Mekanism Брендана Геена (Brendan Gahan).

Переклад підготовлено партнером Mind Бюро перекладів MK: translations.

До списку найуспішніших тіктокерів входять кілька 20-річних осіб, які заробляють понад $5 млн на рік у додатку, що відомий своїми короткотривалими танцювальними та фонографічними відео.

Як вони досягли цього статусу?

Мабуть, це простіше простого. Вони, ймовірно, виграли якусь лотерею в соціальних мережах, де щасливчиків обирають навмання. І не існує жодного працюючого методу чи стратегії. Це точно удача.

Проте, насправді, все інакше. Якщо ви хочете зібрати мільйонну аудиторію, простого випадку недостатньо. Цей процес складний і довготривалий.

Нещодавно я мав ґрунтовну розмову на цю тему з Раяном Шейксом.

18-річний Раян – користувач TikTok із Південної Флориди, який має понад 5 млн підписників. Цього року він має намір продати власні фірмові товари на суму понад $1 млн. Він регулярно укладає угоди з брендами на десятки тисяч доларів. За дві години прямої трансляції на TikTok він заробив $5 000 на цифрових подарунках (які можна перевести в готівку), що надіслали йому шанувальники.

Раян не вигравав жодної лотереї в соцмережах. І це не був подарунок долі.

Він виріс у середньостатистичній родині. У середній школі він накопичив трохи грошей і подався у Walmart. Він накупив жувальних черв'ячків оптом і весь рік, поки навчався у 8 класі, продавав цукерки своїм однокласникам із невеликою націнкою. На кінець року в нього було достатньо накопичених грошей, аби придбати iPad. Спочатку він знімав відео для YouTube. Потім, у 2015 році, він освоїв Musical.ly (застосунок, придбаний Bytedance, що став TikTok).

Він зареєструвався на платформі і почав фанатично публікуватися. Крок за кроком, він набув 5 млн шанувальників, яких має і на сьогодні. За словами Раяна, будь-хто може стати впливовим блогером, якщо готовий докласти зусиль.

Як стати блгером на TikTok

Цю справу можна звести до трьох стратегій:

  1. Творити, творити і ще раз творити
  2. Слідкувати за трендами
  3. Співпрацювати

1. Творити, творити і ще раз творити.

Серед видатних YouTube-блогерів існує тенденція, що перед тим, як зробити одне хороше відео, необхідно відзняти сто поганих. Це стосується і TikTok. У вас не може бути повністю сформованого уявлення про те, яким буде ваш аккаунт, і тому не можна очікувати, що він «зірве публіку».

Коли Раян лише починав розміщувати публікації на Musical.ly (зараз TikTok), він публікував по 20-30 відео на день. Він хотів залучити якомога більше людей.

Він прагнув відточити свої вміння і знав, що необхідно робити це знову і знову, аби чогось навчитися.
Щовечора він аналізував свої публікації. Він записував інсайти, що саме сподобалося його аудиторії, а потім застосовував це до своїх наступних відео.  Головною метою було поступово досягати успіху.

Якщо переглянути його ранні публікації, можна побачити, як змінювався контент Раяна. Спочатку це були відео під фонограму. З часом він почав експериментувати із форматами і розробив свій власний комедійний стиль.

2. Слідкувати за трендами

Ми всі знаємо про актуальні теми у Twitter. Те ж саме і в TikTok, за винятком того, що замість тем тут аудіо треки та хештеги. І вони вкрай важливі для росту аудиторії.

За словами Раяна, якщо ви ніколи не використовуєте трендові аудіо (і в меншій мірі хештеги), ви не популяризуєте свою платформу. Ви ізолюєте самі себе. Ви ж не хочете говорити в пустоту, чи не так?

Перш ніж Раян придумує ідею для TikTok, він аналізує застосунок.  Він переглядає новий контент TikTok у пошуках аудіо треків, які користуються популярністю, і веде їх підрахунок та аналіз. Після того, як він знаходить кілька відеороликів, що використовують один і той же популярний трек, він починає формувати ідею навколо нього.

3. Співпрацювати

У старших класах середньої школи Раян мав понад пів мільйона послідовників. Він перейшов до нової школи, де було декілька інших учнів з акаунтами в TikTok та YouTube. Вони збиралися на обідній перерві та у вихідні, аби об'єднати сили і відзняти якомога більше відео для TikTok. Часом заради зйомок необхідно було прогулювати уроки.

Це дало свої результати. У більшості членів тієї групи друзів на початку було лише кілька тисяч послідовників, зараз їх сотні тисяч, якщо не мільйони.  Прибічники Раяна Тоні Пол (1 млн фоловерів), Тайлер Леон (400 000 фоловерів) та Вікторія Лекс (400 000 фоловерів) також заробляють достатньо на TikTok, аби вважати це основним видом заробітку. Незважаючи на те, що й на початку у Раяна були найвищі показники, спільне просування принесло йому користь. Він відкрився новій аудиторії, і це сприяло його зростанню.

За словами Раяна, співпраця завжди була і буде безвідмовним засобом у побудові власної аудиторії в мережі. Блогер А має аудиторію Х, а блогер Б – аудиторію Y. Вони займаються просуванням один одного, аби завоювати Х та Y аудиторії. Ось чому можна спостерігати, як набирають популярності TikTok «колаб-хауси», як-от Hype House. Творці об’єднуються, аби жити та співпрацювати для взаємного збагачення аудиторії, об’єднання ресурсів та швидшого зростання своїх підписок.

З припливом піднімаються всі човни

Шлях Раяна подібний до підприємницької діяльності. Ви закриваєте очі на сьогочасні вигоди, аби досягти успіху у майбутньому.

Все починається з нуля. Найбільш впливові блогери роками розміщували свій контент, перш ніж хтось звернув на них увагу.  Вони готові були до насмішок та критичних оцінок. Вони йшли за мрією без будь-якої впевненості, що колись їм вдасться досягти успіху у цій справі.

Палка жага до здійснення мрії дала свої результати.  Раян пройшов шлях від дитини, яка продає желейки, до блогера з мільйонами шанувальників та 7-мільйонним бізнесом. Він упевнений, що у більшості забракне організованості, щоб пройти через те, через що пройшов він. Цей процес складний настільки, наскільки проста його тактика.

Діловий партнер Уоррена Баффета мільярдер Чарлі Мангер каже: «Навіть найпростіша ідея вимагає максимальної серйозності».

Історія Раяна так мене надихнула, що я почав сприймати його прості ідеї серйозніше. Я вирішив увімкнути камеру та почати застосовувати уроки Раяна на практиці. Мені хочеться побачити, чи зможу я повторити (хоча б у невеликому обсязі) успіх, якого він досягнув.

З порадами експерта все має піти як по маслу, чи не так?

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті