Захворіло у світі
64,561,850
Померло у світі
1,493,925
Вилікувалось у світі
41,515,472
Захворіло в Україні
772,760
Померло в Україні
12,960
Вилікувалось в Україні
384,426
Успішні до 25-ти: як абітурієнти зробили платформу для абітурієнтів

Успішні до 25-ти: як абітурієнти зробили платформу для абітурієнтів

Владислав Бандурин – про колективний досвід і лайфхаки, що полегшують студентські будні

Цей матеріал також доступний російською
Успішні до 25-ти: як абітурієнти зробили платформу для абітурієнтів

Mind продовжує цикл інтерв'ю з успішними українцями, які попри юний вік вже обрали кар'єрний шлях або справу до душі. Раніше ми вже розповідали про винахідника спеціального «водовідштовхувального» блокнота для військових Владислава Рибку, 14-річного чемпіона Європи зі снукеру Юліана Бойка, засновника ІТ-компанії Андрія Баса, фаундера інтернет-маркетингового агентства Владислава Івченка й творця світлодіодної маски Михайла Чумаченка.

У новому випуску ми поговорили з Владиславом Бандуриним про створений ним ресурс StudSearch.org, що допомагає абітурієнтам дізнатися у студентів докладніше про ті чи інші спеціальності та факультети українських університетів. 21-річний співавтор Telegram-бота розповів, чому він хоче вирішувати проблеми суспільства, створюючи продукти, необхідні багатьом людям.

– Що собою являє ваш продукт і як працює?

– StudSearch.org – це некомерційний проєкт, який допомагає абітурієнтам зв'язатися зі студентами з різних вищих навчальних закладів України, щоб дізнатися про навчання в університеті з перших вуст.

Усе просто: студенти, які з радістю готові відповісти на будь-які запитання про свій виш, реєструються на сайті і потрапляють у базу. Абітурієнти зі свого боку за допомогою фільтрів мають змогу швидко знайти студентів із певного міста, вишу, факультету та спеціальності – і зв'язатися з ними.

Вони можуть запитати про все, що їх хвилює. Чим відрізняються спеціальності? Як навчають? Які умови в гуртожитку? Чи складно знайти роботу за фахом? Студенти допоможуть знайти відповіді на ці запитання.

Успішні до 25-ти: як абітурієнти зробили платформу для абітурієнтів

Ми прагнемо допомогти абітурієнтам усвідомлено зробити один із найважливіших і найскладніших виборів у житті.

– Коли і як у вас виникла така ідея?

– Цього року, вступаючи на магістратуру, я серйозно задумався над створенням майданчика, де можна знайти студентів із різних університетів і спеціальностей. Я поділився цією ідеєю з моїм другом Дмитром Караушем, який теж був абітурієнтом бакалаврату.

Діма – талановитий програміст, який у свої 17 років уже встиг виграти безліч конкурсів та змагань з програмування. Я продумав концепцію, місію проєкту і як швидко його масштабувати, а Діма зміг у найкоротші строки розробити сайт. Ініціатива дуже швидко розлетілася по студентським медіа, що дозволило швидко набрати аудиторію, базу студентів.

Ми загорілися цією ідеєю, оскільки обидва під час вступу зіткнулися з однією глобальною проблемою – нестачею об'єктивних відповідей на запитання, що хвилюють абітурієнтів .

– Для тих, хто вперше чує про StudSearch, назвіть п'ять аргументів, чому варто довіряти цьому ресурсу?

  • У нас немає цензури! Проєкт некомерційний, ми не зацікавлені в рекламі університетів.
  • Наразі у нас на сервісі близько 300 студентів із 29 університетів України, і можна отримати пораду від будь-якого з них.
  • Наші студенти – це волонтери, які готові поділитися як позитивним, так і негативним досвідом навчання і студентського життя.
  • Старшокурсники і випускники вишів, як ніхто інший, обізнані щодо актуальної ситуації на ринку праці і затребуваності їхньої спеціальності.
  • Волонтери можуть розповісти про ініціативи, які є в університеті, про те, як влитися в студентське життя з перших днів навчання.

– Чи плануєте монетизувати ресурс?

– Ні. Це соціальний проєкт.

– Як модеруються відгуки?

– Це не стільки відгуки, скільки база студентів, яким абітурієнти пишуть безпосередньо в приватні повідомлення.

– А яким був стартовий капітал?

– Близько $30, які ми вклали разом з Дімою Караушем. Купили домен, заплатили за сервер і оплатили рекламу в Instagram, щоб про платформу дізналися якомога більше абітурієнтів.

– Чи можна вважати гідною технічну освіту в Україні?

– Якщо судити з IT-спеціальностей, то нам дали хорошу базу на перших курсах: математика та основи програмування. А далі програма відставала від реалій ринку.

Успішні до 25-ти: як абітурієнти зробили платформу для абітурієнтів

Щоб влаштуватися на роботу, потрібно обов'язково вчити щось понад навчальної програми. На другому курсі я зрозумів, що хочу розвиватися в сфері Data Science і пройшов курс у DataRoot University, що дозволило мені знайти першу роботу.

– Ще у вас є @PrintMeOut_bot. Розкажіть, як з'явилася ідея створення.

– Так, це ще один мій проєкт, за допомогою якого захотів розв’язати іншу студентську проблему.

Студенти постійно роздруковують щось, і друкують багато. Якось треба було роздрукувати реферат на пару, і мені довелося для цього стояти в черзі 20 хвилин. У той момент захотілося оптимізувати цей процес.

Я згадав, що у багатьох студентів у гуртожитках є принтери. Так народилася ідея створення Telegram-бота, який об'єднав усіх «гуртожних» студентів, що мають принтери, в одному місці.

У боті можна довідатися про ціни на друк, а вони як мінімум удвічі нижчі, ніж у принт-центрі. А також зробити запит на друк – і через хвилину дізнатися, хто зараз доступний. Через бота можна роздрукувати необхідне навіть о 3 годині ночі. @PrintMeOut_bot – це як Uber, але з принтерами.

– Хто або що вас надихає?

– Надихають ентузіасти, що горять ідеєю, експерти у своїй галузі, які прагнуть не просто заробити, а створювати насамперед продукти, які любитимуть люди.

– Ким ви себе бачите в майбутньому?

– Зараз я працюю у сфері штучного інтелекту (Data Science). І в майбутньому сподіваюся застосувати свої знання із цієї галузі для створення корисних проєктів, які вирішують глобальні та актуальні проблеми суспільства.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті