Показати все: як стати відомим в Instagram

Показати все: як стати відомим в Instagram

І які цікаві поради є в книжці «Знайди свій стиль»

Показати все: як стати відомим в Instagram

Ви все ще скептично киваєте в бік Instagram, називаючи його ярмарком марнославства? Даремно. Насправді це жорсткий і прагматичний бізнес-вимір, у якому діють свої методи та правила. Цей простір оперує мільйонними прибутками, продає все, що лише можна продати, робить зірками тих, хто ще вчора гадки не мав, що їстиме на вечерю.

Бекґраунд. Автор книжки Еймі Сонг – Instagram-блогер із понад 5 млн підписників – мала типовий шлях Insta-попелюшки.

Будучи самотньою в середній школі, де з неї знущалися однолітки, і не маючи змоги продовжувати навчання в школі дизайну через фінансові труднощі родини, вона рано зрозуміла: покладатися можна лише на себе. Відкрита до спілкування й до всього нового, спочатку створила свій блог, потім сайт, а потім – профіль в Instagram.

«Instagram став моїм мініщоденником, творчим відображенням мого життя, робота над яким давала неабияке задоволення», – згадує тепер вона цей період свого життя.

Спочатку в неї були сотні підписників, потім – тисячі, сотні тисяч, а потім – мільйони. Зараз в Еймі – понад 5 млн підписників. Вона – модний американський фешен-блогер та фешен-дизайнер, співпрацює з такими відомими у світі брендами, як Chloé, Giorgio Armani Beauty, Dior і Revolve, True Religion, Biossance, Levi's та іншими.

Еймі потрапила до тридцятки найвідоміших людей у списку «Форбс», яким немає 30 років, а оця її книжка «Знайди свій стиль» – до списку бестселерів New York Times.

У передмові до книжки легенда модельного бізнесу світу – 75-річна Діана фон Фюрстенберг – пише про неї так: «Життя Еймі Сонг, яка належить до найвпливовіших блогерів у сфері моди, – це втілення американської мрії. Ідеальні світлини Instagram зробили її символом сучасної успішної та стильної молодої жінки». А допомогло реалізувати цю американську мрію, за її словами, ось що: «Еймі усвідомлює – і це найголовніше, що саме справжність і відкритість стали модними трендами сьогодення».

«Ця книжка допоможе вам перетворювати навіть буденні миттєвості вашого життя на неймовірно прекрасні, допоможе вивільнити свого внутрішнього новатора й реалізувати маркетингові здібності», – а це вже пише про своє творіння в передмові сама Еймі.

Оригінальна назва: Capture Your Stile: Transform Your Instagram Photos, Showcase Your Life, and Build the Ultimate Platform

Видавництво:  Vivat, Харків

Наклад: 1600 примірників

Сюжет. Книжка-порадник, книжка-підказка, книжка-сповідь, книжка-альбом. Дає інструменти, відкриває завісу, розповідає секрети світу Instagram, який уже об’єднує на сьогодні понад 300 млн людей у світі. І ця глобальна медіаплатформа щодня розвивається невпинними темпами.

Згідно з останніми дослідженнями, Instagram має найвищі показники продажу товарів з-поміж усіх інших соцмереж.

«Коли у світі стається якась гучна подія, то, перш ніж увімкнути телевізор або зайти на CNN, мої однолітки заходять в Instagram, щоб знайти відповідні хежтеги», – зізнається молода авторка книжки, наголошуючи на важливості місця, яке описуватиме.

І хай би що ви не замислили робити в Instagram-світі, поради вмілого та впевненого навігатора неабияк знадобляться.

Ось деякі з них:

  • «Потрібно вибрати свій стиль, вивчити різні способи фотографування, придумати влучну тему й правильний підпис. Важливо звертати увагу на те, що працює, а що – ні».
  • Вибір імені для свого профілю не такий складний, як наука про ракетобудування, але важливий. Спочатку краще ставити прізвище, а потім – ім’я чи рід діяльності або позиціонування.
  • Геотеги – найкращий метод залучення нових читачів.
  • Варто використовувати фільтри, найпопулярніші з яких: Lo-Fi, X-ProII, Valencia.
  • «Сформулюйте свою місію. Це допоможе вам визначитися зі стилем фото».
  • «Розцінюйте свій профіль як бізнес-план, що допомагає дотримуватися тієї історії, яку ви розповідаєте».
  • «Регулярно змінюйте тематику своїх світлин, щоб ви могли завжди розповідати певну історію».
  • Для фото застосовуйте правило золотого перетину: ледь зміщений убік від центру предмет здається кращим, ніж той, що розміщений у центрі кадру.
  • Використовуйте застосунки для редагування фото: якщо це робити правильно, то гарні фото можна перетворити на прекрасні.
  • «Ваша мета (це стосується не тільки вбрання а й усього, що ви публікуєте в іInstagram) полягає в тому, щоб розповісти наснажливу й реальну історію».
  • «Експериментуйте з одягом і тілом. Наприклад, на пляж одягніть щось ділове (живемо лише один раз), а на бальні танці – джинси».
  • «Не бійтеся фотографувати й публікувати лише якусь частинку свого образу».
  • Якщо камера спрямована донизу, на фото ви будете нижчими. Найкращі фото – зроблені знизу, тобто коли фотограф стоїть на колінах, а камера спрямована догори. На таких фото ноги здаються довшими й стрункішими.
  • Ситуації, у яких селфі недопустимо: під час огляду в лікаря, за кермом, під час сумних для родини подій, під час релігійної служби або церемонії, під час будь-яких процедур у ванній кімнаті.
  • Селфі краще робити надворі, або біля вікна, через яке ллється сонячне проміння.
  • Чудовий період для фото  – «одразу після сходу й перед заходом сонця, тоді ваше обличчя здаватиметься мрійливим і чарівним, особливо якщо на нього потраплять кілька сонячних промінчиків».
  • Під час селфі тримайте телефон трохи вище від рівня очей на 10 – 15 градусів, і поверніть голову під кутом 45 градусів. Це дасть можливість упіймати профіль та риси обличчя.
  • Під час подорожей фотографуйте не лише архітектуру, а й пейзажі.
  • «Щоб створити кадр у стилі флетлей, виберіть ключовий предмет, довкола якого можна об’єднати всі інші». Між предметами має бути однакова відстань, і не варто їх розміщувати на одній лінії, або в шеренгу.
  • Надмірна кількість хежтегів дратує, як і надмірна кількість дописів чи селфі. Треба використовувати їх помірно й раціонально.
  • Починайте свої дописи із запитань. Діліться позитивними емоціями.
  • Публікуйте щонайменше один допис на день. Інтервал важливий.

Найважливіша ж порада, яку інколи люди забувають, а потім жалкують, від неї ось така: «Ніколи не забувайте: навіть якщо ви видалите допис, з інтернету він не зникне ніколи. Кожним фото ви презентуєте себе й особистий бренд, навіть якщо ваш профіль приватний. Ви маєте бути впевнені, що доносите іншим послання, яке справді відображає вашу особистість».

Загалом Еймі в книжці робить все оригінально, уважно, стильно, незвично, тобто так, як взагалі все вона робить. Інакше не була б топовим блогером світу.

Вам сподобається, якщо: зовні книжка схожа на альбом. І це робить її дохідливою: ми ніби гортаємо стильний альбом авторки з цікавими та правдивими світлинами в різні періоди її зіркового життя.

Тут багато корисних порад щодо фото, і взагалі вже час зазирнути далі за кнопки «увімкнути» та «вимкнути» на власному смартфоні.

Наведено тут і тести, якими закріплюються практичні навички. Позитивом є й різноманітні домашні завдання, які сортують прочитане по поличках.  Авторка також анонсує те, про що йтиметься в наступному розділі, і це трохи скидається на лекцію, яку хочеться занотувати й запам’ятати.

Вам не сподобається, якщо: ви чекаєте якихось відвертих інсайтів. Відчувається, що авторка багато чого лишила поза лаштунками.

Загалом книжка більше схожа на рекламний проспект Еймі Сонг, який можна взяти до рук десь у прохолодному холі, відпочиваючи та чекаючи на когось чи щось.

Головна причина прочитати: Книжка й за оформленням, і за подачею матеріалу схожа на альбом. Але хіба наше життя – це не альбом, за світлинами в якому можна роздивитися те, що було, і подумати про те, що буде?
«Місія @songofstyle – спілкуватися з людьми з усіх куточків світу за допомогою світлин, які показують їжу, стиль життя, моду тощо, і надихати цих людей. Ваша місія може бути будь-якою. Однак раджу вибрати те, що ви любите найдужче, те, що горить у вашому серці», – радить Еймі.

Книжка лишає неймовірно приємний післясмак. А обравши свій напрям та озброївшись знаннями, ви вже не почуватиметеся в Instagram безпорадними.

У тому ж дусі:

«Без фільтрів. Інсайдерська історія Instagram» Сара Фрієр

Автор – Сара Фрієр із Bloomberg – створила ледь не документальну реконструкцію становлення найпопулярнішої у світі соціальної мережі, яка еволюціонувала від простого застосунку до бізнесу вартістю в $100 млрд. Їй вдалося це зробити на основі інтерв’ю із засновниками та ключовими гравцями, колишніми та нинішніми.

Відповідає вона й на питання, чому Instagram придбав Facebook, і чим при цьому керувався Марк Цукерберґ? Історія вийшла цікава і, що називається, без фільтрів.

«Історія Instagram – це надзвичайний приклад того, як рішення соціальних медіа про те, як дослухатися до користувачів, який продукт створювати і як вимірювати успішність, можуть суттєво вплинути на спосіб життя», – пише автор у книжці.

«Адміністратор Instagram. Керівництво із заробітку» Дмитро Кудряшов, Євген Козлов

Монетизація – ключове слово, яке приходить в голову діловим людям, коли вони думають про Instagram. Автори книжки  наголошують, що в ній якраз це і є. 

Це чи не найдорожче видання на книжковому ринку, і автори переконують, що 96% учасників їхніх тренінгів (а книжку складено за програмою цих тренінгів) починають заробляти, а то й взагалі стають Instagram-мільйонерами.

«Ця книжка – гра. Тут не буде нудної теорії, якихось непотрібних наукових фактів, оскільки в книжці немає нічого зайвого, лише практика», – зазначають автори.

Загалом адміністратор Instagram – одна з найпопулярніших сучасних професій у понад 55 країнах світу в людей у віці від 17 до 56 років. І якщо ви хочете бути серед них – то вона для вас. Гарантій, як завше, ніяких, проте спробувати можна.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті