Зберегти команду, запустити благодійні проєкти й задонатити понад 4,5 мільйона для ЗСУ

Зберегти команду, запустити благодійні проєкти й задонатити понад 4,5 мільйона для ЗСУ

Як у Cosmolot адаптувалися до воєнних реалій

Зберегти команду, запустити благодійні проєкти й задонатити понад 4,5 мільйона для ЗСУ

Десятки компаній з початку повномасштабної війни змістили філіали, скоротили працівників, а то й взагалі – збанкрутували. Для Mind Cosmolot поділився, як їм вдається зберігати всіх співробітників, відкривати нові вакансії й донатити на ЗСУ мільйони.

Перші дні війни

«Для усіх нас війна стала шоком. Втім, команда сама виходила на зв’язок, пропонувала допомогу і поверталась до роботи за першої можливості. Перший період був найважчим, але вже за 2 тижні компанія повернулася до звичного режиму й усі знали свої завдання», – коментують у Cosmolot.

Ще з січня ми слідкували за політичною ситуацією, тож проінформували співробітників щодо можливої релокації. Також створили запасний офіс на заході України й ще до початку війни, 23 лютого, задонатили 500 000 гривень на ЗСУ. Усе це були превентивні дії, але ніхто й не підозрював, що вони дійсно знадобляться.

Завдяки цьому ранок 24 лютого був організованим: ми списались у чаті й коротко обговорили новини. Сайт працював, але команда майже не залучалась в роботу: нам було важливо, щоб кожен співробітник знайшов для себе та родини безпечне місце. Того ж дня ми виплатили додатковий аванс та підтримували зв’язок з кожним членом команди.

Космічна командна робота

Головна мета Cosmolot на час війни – це  безпека команди. У перші місяці вторгнення ми запустили програму підтримки для усіх, хто хотів виїхати за кордон чи в інше місто у межах України. Утім, нам довелося значно скоротити витрати  – ми вимушено відмовилися від бонусів. У команді це сприйняли з розумінням, але як тільки повернулись звичайні темпи роботи – усі виплати було відновлено. Наразі компанія зберегла усі робочі місця та без затримок виплачує повну зарплату.

Ми працюємо тільки з українськими гравцями й не маємо іноземного трафіку. Це означає, що ні з росії, ні з Америки абощо клієнтів у нас немає. На початку це спричинило падіння сайту у 5 разів. У цей період залучалися лише критично важливі напрямки – відділи Payment та підтримка.

Кожен допомагав як міг – поки хтось не мав доступу до інтернету чи був у дорозі – інші брали на себе додаткові обов’язки. Зараз частина працівників повертається у Київ, тож ми активно готуємось до переїзду у новий простір – комфортний та безпечний для роботи.

Зберегти команду, запустити благодійні проєкти й задонатили понад 4,5 мільйона для ЗСУ

Підтримка ЗСУ та благодійні проєкти

З початком бойових дій гральний бізнес вимушено перебудовує роботу, адаптовує бізнес-процеси й шукає новий підхід до аудиторії. У Cosmolot пріоритет змістили на допомогу армії та благодійність: компанія однією з перших почала збір коштів і вже за пів року задонатила на потреби ЗСУ 4,5 мільйони гривень.

З перших днів вторгнення були ініційовані  благодійні проєкти:

  • ми придбали 11 професійних коптерів та 2 тепловізори, 1 плотер + П3K, 2 термінали Starlink, 25 павербанків для 74 розвідувального батальйону;
  • купили 26 рацій для ТрО міста Канів.
  • знайшли та профінансували  дрони,  далекомір, приціли, рації, спальники, генератор  за запитом клієнтів та співробітників, що волонтерять.

«Кожен член нашої команди розуміє, як важливо зараз волонтерити й допомагати: співробітники самостійно організували збір та переказали 120 тисяч гривень на бронежилети, тактичне спорядження та допомогу сім'ям, що постраждали під час окупації Київської області. Компанія також долучається і до волонтерських проєктів співробітників. Пишаємось нашими співробітниками, що донатать, шукають гуманітарку та роблять усе можливе. Вважаємо, що допомагати – наразі один із невід'ємних елементів нашої компанії, її культура », – коментують у Cosmolot.

Легальний гемблінг продемонстрував, що відповідальність може бути не лише у сфері азартних ігор, а й за її межами.

Нові робочі реалії

Як тільки шоковий стан минув, ми повернулися до роботи. У сфері послуг найважливіше думати про клієнта: яка у нього ситуація під час війни, які проблеми виникли, чи змінилась ціль користування послугами тощо. Тож перше, що ми зробили – посилили клієнтоорієнтоване мислення як головний бізнес-процес.

Пріоритетом стала підтримка користувачів-гравців – менеджери оперативно допомагали виводити кошти з ігрових рахунків, прискорювали виплати та відповідали на усі можливі питання. Згодом зросла активність на сайті. Але ми були обережні у комунікації, адже не знали, як відреагують користувачі на заклик до розваг.

Втім, страх був даремним. Виявилось, що багато юзерів використовують Cosmolot як антистрес: ігри допомагають їм перемкнути увагу та розслабитись. Гравці писали в підтримку, раділи бонусам та можливості відпочити від новин. Такий фідбек усіх нас дуже змотивував, а головне – надихнув ініціювати благодійні турніри та платформи збору коштів.

Одночасно з цим почалась і волонтерська робота: хтось з команди долучився до зборів гуманітарки, хтось закуповував амуніцію для армії та ТрО, а хтось – посильно допомагав у лікарнях. Багато працівників доєднались до IT-фронту: допомагали боротися з DDoSS-атаками й запускали трафік з правдивими новинами. Операційна діяльність була налагоджена, команди знали свої зони відповідальності й успішно працювали віддалено – у цьому нам допоміг досвід локдаунів.

Трансформація бізнесу: адаптація бізнес-процесів та нові виклики

Ми змінюємось разом із реаліями життя. Наприклад, зараз гравцям доступні нові патріотичні ігри та турніри, а з нещодавно анонсованого турніру «Вільні. Незалежні» 1 мільйон гривень буде відправлено на благодійність. Як соціально відповідальний бізнес, ми намагаємося передавати для ЗСУ частину грошей з кожного нашого турніру. Адже розуміємо, що уся діяльність продовжується, бо нас боронять на фронті. А можливість працювати це і допомога економіки і збереження робочих місць.

З перезапуском ми розпочали інформаційну кампанію – на сайті з’являлись патріотичні банери, посилання на офіційні інфоканали влади, оперативні новини та перевірені фонди для донатів. Для нас важливо, щоб кожен гравець був обізнаним у ситуації та брав активну участь у наближенні перемоги.

Згодом розробили кілька власних платформ для пожертв: ми об’єднали механіки гемблінгу з благодійністю, щоб донати були інтерактивними та емоційними. Наприклад, у проєкті «Палімо вату» можна обрати, на яке спорядження піде донат: від 50 гривень за рацію до 2 000 гривень на коптер.

Наприкінці липня представили ще одну національну патріотичну кампанію – «Рашистам пекло». Тут у іронічних роликах показуємо мрію кожного українця: російські пропагандисти потрапляють у пекло, а у чорта не вистачає казанів для тортур. Так ми підіймаємо людям настрій, та заохочуємо донатити. Для цієї кампанії створили благодійну платформу «Додай рашистам жару» – на сайті можна підкинути паливо-донати у пекельне полум’я.

А усі зібрані кошти відправляються у фонд «Повернись живим» – там точно знають, що потрібно хлопцям на фронті.

Корпоративна культура

Коли почалось вторгнення, ми закривали завдання силами тих, хто був у безпеці та міг працювати. Але в перші ж дні, вирішили розробити релокейт-пакет, щоб підтримати команду. Так для кожного з'явилась можливість переїхати до однієї з країн Європи. Усі, хто не мав підготовленого плану виїзду, могли та скористалися цією пропозицією.

Зараз наші менеджери проводять щотижневі опитування серед команди, розмовляють з кожним окремо та фіксують їхнє місце перебування. Так ми тримаємо «руку на пульсі» та знаходимо шляхи працювати злагоджено й ефективно з різних країн світу.

Якось помітили, що події війни вплинули на психологічний стан команди, і не усі змогли змиритись та продовжити ефективну роботу. Це надихнуло нас запустити безкоштовну психологічну підтримку. Тепер завдяки залученим психологам співробітники можуть розв'язати свої питання та повернутись у робочий темп.

Післявоєнні плани

Частина команди з початку війни за кордоном, тож після перемоги України працюватимемо у гібридному форматі. Колеги вже працювали віддалено на карантині, отже цей досвід для нас не буде новим – усі орієнтовані в першу чергу на результат. Кожен член команди чітко знає свою зону відповідальності й займається конкретними завданнями.

Пандемія навчила нас гнучкості, і тепер ми легко розв’язуємо питання навіть у різних часових поясах. Важливо якісно налаштувати операційні процеси й тоді без різниці, де саме команда – це не впливає на результат.

Зараз концентруємося на поверненні довоєнних показників. Ми продовжуємо регулярно допомагати армії: вже зібрали понад 4,5 мільйона гривень для ЗСУ та 120 тисяч особисто від команди, закуповуємо машини та амуніцію для підрозділів; відправили на передову 70+ предметів амуніції, включно з тепловізорами, дронами й терміналами Starlink, що так потрібні нашим бійцям. І усе це лише початок – плануємо збільшувати обсяг допомоги й залучати ще більше партнерів.

Не зважаючи ні на що, ми продовжуємо працювати, створювати робочі місця та сплачувати податки. Лише завдяки продовженню ліцензії ми вже внесли до  держбюджету 2022 року 23,4 млн грн. Подібні ініціативи – це не просто соціальна відповідальність, а ознака свідомої відповідальності як бізнесу, так і кожного співробітника.

Ліцензія на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор у мережі інтернет видана 08.02.2021 року. Рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021 строком на п'ять років.

«Участь в азартних іграх може викликати ігрову залежність. Дотримуйтеся правил (принципів) відповідальної гри».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло