Toosecco – український сидр з італійським характером
Новини компаній

Toosecco – український сидр з італійським характером

Як «Асканія Бевериджиз» переосмислює ігристі напої для нового покоління споживачів

Toosecco – український сидр з італійським характером

Новинка на ринку алкоголю – сухий сидр Toosecco – це відповідь на попит молодої аудиторії на натуральність, легкість і витонченість. Запорізький завод «Асканія Бевериджиз» виводить гру на новий рівень, пропонуючи альтернативу Prosecco – з українським акцентом.

Завдяки активній інвестиційній діяльності, інноваційному підходу до брендингу і глибокому розумінню трендів, «Асканія Бевериджиз» представила на українському ринку сухий сидр нового формату – Toosecco. Це не просто ще один яблучний напій. Це продукт, що балансує між винною естетикою, легким настроєм вечірок і повагою до локального виробництва.

Як зазначають у компанії, Toosecco – це не альтернатива просекко за рецептурою. Це альтернатива за відчуттями. Напій, що легко вписується у стиль життя сучасної молоді: без надмірностей, але зі смаком і харизмою.

Toosecco  –  український сидр з італійським характером

Виробник, що вміє трансформуватися

«Асканія Бевериджиз» – компанія з фокусом на масштабування натуральних та ферментованих напоїв. Серед відомих позицій – квас «Ярило» та сидр «Gardenz», що входять до трійки найпопулярніших брендів на ринку.

«У нас амбітні плани. Інвестиції у нову виробничу лінію в 2024 та 2025 роках становитимуть €1,6 млн, що дозволить потроїти обсяги виробництва на одному з головних майданчиків компанії у Запоріжжі – з 2000 до 6000 банок на годину. Потужність підприємства – до 7 млн літрів напоїв щомісяця, дозволяє оперативно реагувати на запити роздрібного й HoReCa-сегментів», – поділилась директор «Асканія Бевериджиз» Олена Жданова

Новий сухий сидр – це не лише продукт. Це – стратегія, що побудована на досвіді з іншими брендами та детальному аналізі поведінки цільової аудиторії.

В компанії наголошують, що новий сухий сидр Toosecco – не просто ще один напій, це культурний продукт, втілення нового підходу до ігристого алкоголю. Вже сьогодні він представлений у низці ключових роздрібних мереж, зокрема Varus, Novus та Сільпо. «Асканія Бевериджиз» бачить потенціал категорії сухих сидрів і має певність, що впродовж найближчого року буде суттєво масштабовано дистрибуцію по всій країні. Одна з головних цілей – забезпечити наявність Toosecco у кожній торговій точці, яка працює з інноваційним та вимогливим споживачем.

Toosecco: продукт, що став меседжем

Сухий сидр Toosecco розроблявся з урахуванням двох важливих факторів: змін споживчої поведінки та візуальної культури покоління, для якого важливо не лише те, що в келиху, а й де, з ким і як це виглядає на фото.

Назва Toosecco поєднує у собі гру слів: «Too» (занадто) – ніби натяк на сміливість і перебільшення, а «Secco» (італ. «сухий») – відсилка до преміальних ігристих вин. У результаті маємо звучну, інтригуючу і впізнавану назву, яку легко згадати й ще легше вимовити. Візуальна концепція бренду підсилює цей настрій: пастельні тони, елегантна пляшка, етикетка у стилі італійського бароко з акцентом на натуральність і легкість.

Toosecco  –  український сидр з італійським характером

Сидр представлений у трьох яскравих смаках – яблуко, виноград, персик. Лінійка орієнтована на жіночу аудиторію 18–35 років, які обирають якісні, легкі, низькокалорійні продукти, цінують стиль життя «slow fun» та віддають перевагу вечіркам на балконі замість гучних клубів.

Маркетингова стратегія: життя в стилі Secco

В основі маркетингової стратегії Toosecco – чіткий фокус на сучасного споживача, який ставить у пріоритет активний спосіб життя, свідоме споживання та естетику моменту. Саме тому компанія «Асканія Бевериджиз» обрала сухий сидр як формат нового продукту: напій легкий, містить всього 36 ккал на 100 мл і не має надлишку цукру чи штучних добавок. Це не просто данина моді – це реакція на стабільно зростаючий запит на натуральні, низькокалорійні продукти, які дозволяють насолоджуватися без компромісів.

Сухі сидри – ще й ідеальна платформа для розширення цільової аудиторії. Toosecco орієнтований на молодих, активних, відкритих до нового індивідуалістів, які не тільки обирають якісне, але й шукають у продуктах можливість для самовираження. У поєднанні з візуальною естетикою та помірно зухвалим тоном, бренд транслює стиль життя, де легкість – і про смак, і про підхід до себе.

Toosecco  –  український сидр з італійським характером

«Toosecco – це символ нової естетики у споживанні: коли легкість не означає спрощення, а навпаки – витонченість у деталях. Ми створили продукт, який говорить мовою трендів: мінімум цукру, максимум натуральності, візуальна привабливість і бездоганна питкість як у Prosecco. За цим стоїть продуманий маркетинг і глибока робота технологів, які зуміли в сухому сидрі зберегти природний характер фруктів і надати кожному смаку гармонійну завершеність та ідеальну наближеність до відомої категорії сухих італійських ігристих», – розповідає Інна Сірченко, заступниця генерального директора з розвитку бізнесу та маркетингу Ascania FMCG.

На фоні ще не перенасиченого українського ринку сухих сидрів, Toosecco має шанс стати категорійним локомотивом – і водночас культурним жестом у бік усвідомленого задоволення.

Що далі: Toosecco як нова категорія?

Поява Toosecco – це переосмислення позиціонування ігристих напоїв на локальному ринку. Водночас цей кейс свідчить про готовність вітчизняного виробника експериментувати, працювати з сегментами, які ще не є сформованими, і задавати нові комунікаційні стандарти.

З урахуванням мінливої поведінки споживача, зростаючого інтересу до легких, натуральних форматів та прагнення до новизни, Toosecco має шанс створити нову підкатегорію в межах сидрового портфелю.

Toosecco  –  український сидр з італійським характером

Довідка

«Асканія Бевериджиз» – провідний український виробник безалкогольних та слабоалкогольних напоїв, що входить до складу групи компаній «Ascania FMCG». Завод розташований у Запоріжжі та має багаторічну історію, починаючи з 1946 року.

Компанія є найбільшим в Україні виробником квасу із зернової сировини з повним циклом виробництва. Ключовий бренд – квас «Ярило», який займає лідерські позиції на ринку та експортується до країн ЄС, Ізраїлю та Латинської Америки. Крім того, підприємство виробляє концентрат квасного сусла (ККС), що використовується у виробництві квасу майже усіма гравцями українського ринку.

З 2017 року компанія випускає сидр Gardenz, який виготовляється з соку сидрових яблук та винних дріжджів, що надають напою благородного смаку бродіння. Входить у ТОП-3 на ринку.

Компанія активно співпрацює з роздрібними мережами, виготовляючи продукцію під приватними торговими марками для таких клієнтів як АТБ, Varus, «Фора», «Auchan Україна», «Велика Кишеня» та «Таврія В». Завдяки гнучкості та інноваційним підходам, «Асканія Бевериджиз» здатна запропонувати індивідуальні рішення для створення унікальної продукції, яка відповідає потребам ринку та вподобанням споживачів.​

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло