Дмитрий Сенниченко: «Я считаю, что цена продажи «Большевика» очень высокая»
Глава Фонда госимущества – о скандале с «Большевиком», причинах паузы в приватизации отеля «Казацкий» и многократном провале приватизации ОГХК, а также о «неудачной» продаже «Электронмаша»

27 ноября Фонд государственного имущества Украины (ФГИУ) продал на аукционе бывший завод «Большевик» за 1,43 млрд грн компании «Дженерал Коммерс» (аффилированной с Андреем Ивановым, Алексеем Барановым и Василием Хмельницким). Сами торги продолжались всего 10 минут, в течение которых цена выросла на 40 млн грн. Но вместо анонсированных накануне 15 участников в них участвовало три компании: ООО «Дженерал коммерс», ООО «Инвест новация» Степана Черновецкого и ООО «ДК Каскад» Виталия Хомутынника. Впоследствии в СМИ начали появляться публикации о том, что аукцион якобы изначально был организован «под» Василия Хмельницкого, который и так через компанию «Агромил дистрибьюшн» контролирует часть помещений, расположенных по периметру завода. И что ко многим потенциальным инвесторам накануне аукциона приходили «посланцы» от имени будущих победителей – и настойчиво советовали не участвовать в приватизации завода. Напомним: о своих намерениях присоединиться к торгам заявляли Аднан Киван, владелец одесской стройкорпорации KADORR Group, Томаш Фиала (Dragon Capital), Андрей Ваврыш (Saga Development), Владимир Зубик («Интергал Строй»).
21 октября Аднан Киван в комментарии для издания Kiev Post, принадлежавшего ему, рассказал, что планировал вложить в проект до $740 млн, но решил выйти из аукциона. «Мы не можем покупать, а потом годы проводить в судах. Это будет билет на войну. Государство должно очистить этот объект, прежде чем выставить его на аукцион. Иначе это не аукцион, а скорее
196
Чому я маю стати підписником Mind?
Mind UA - це незалежний бізнес-портал. Ми не залежимо від (і не належимо до) жодних політичних, олігархічних та інших груп. Проект створюється командою ділових журналістів; ми залучаємо лише портфельних інвесторів.
Рекламні доходи медіа в світі стрімко падають. В гонитві за кількістю читачів перемагають таблоїди та ресурси що маніпулюють фактами, в гонитві за сенсаціями. На відміну від них, ми прагнемо робити дійсно корисний та якісний продукт для того, аби створювати справжню додану цінність для наших читачів.
Справжня якісна журналістика потребує багато часу, зусиль та витрат, це дійсно не дешево. Але ми віримо в перспективи якісної журналістики в Україні, тому що віримо в перспективу України.
Саме тому, ми створюємо можливість платної щомісячної підписки - Mind Club.
Якщо ви читаєте нас, якщо вам подобається та ви цінуєте те, що ми робимо, – пропонуємо вам вступити до спільноти Mind.
Ми плануємо розвивати Mind Club: обсяг матеріалів і доступних сервісів і проектів. Вже сьогодні, усі члени клубу:
- Допомагають створювати та розвивати якісну незалежну ділову журналістику. Ми зможемо і надалі розвиватись та підвищувати якість наших матеріалів.
- Отримують вільний від банерної реклами сайт.
- Отримують доступ до «закритих» матеріалів Mind (до щомісячного випуску, в якому ми досліджуємо та аналізуємо, як працюють цілі галузі; до щотижневих аналітичних підсумків).
- Вільний доступ до івентів Mind для підписників та спеціальні умови на інші події Mind.
- Smart Power. Власники бізнесу, що стануть підписниками Mind, отримають доступ до агрегатора системних порушень від аналітиків Mind та партнерів Cкажи.uа. Якщо у вашого бізнесу виникли проблеми з непорядними чиновниками чи конкурентами – ми проаналізуємо, чи є їхня поведінка системною, і разом зможемо вирішити цю проблему.
- Ми і надалі розвиватимемо Mind та додаватимемо корисні журналістські рубрики і сервіси для вашого бізнесу.