Дмитро Сенниченко: «Я вважаю, що ціна продажу «Більшовика» дуже висока»
Голова Фонду держмайна – про скандал з «Більшовиком», причини паузи в приватизації готелю «Козацький» і багаторазовий провал приватизації ОГХК, а також про «невдалий» продаж «Електронмашу»

27 листопада Фонд державного майна України (ФДМУ) продав на аукціоні колишній завод «Більшовик» за 1,43 млрд грн компанії «Дженерал Коммерс» (афілійована з Андрієм Івановим, Олексієм Барановим та Василем Хмельницьким). Самі торги тривали лише 10 хвилин, протягом яких ціна зросла на 40 млн грн. Але замість анонсованих напередодні 15 учасників у них брали участь три компанії: ТОВ «Дженерал комерс», ТОВ «Інвест новація» Степана Черновецького та ТОВ «ДК Каскад» Віталія Хомутинника. Згодом у ЗМІ почали з'являтися публікації про те, що аукціон нібито від самого початку було організовано «під» Василя Хмельницького, який і так через компанію «Агроміл дистриб'юшн» контролює частину приміщень, розташованих по периметру заводу. І що до багатьох потенційних інвесторів напередодні аукціону приходили «посланці» від імені майбутніх переможців – і наполегливо радили не брати участі в приватизації заводу. Нагадаємо: про свої наміри долучитися до торгів заявляли Аднан Ківан, власник одеської будкорпорації KADORR Group, Томаш Фіала (Dragon Capital), Андрій Вавриш (Saga Development), Володимир Зубик («Інтергал Буд»).
21 жовтня Аднан Ківан у коментарі для видання Kiev Post, яке йому належало, розповів, що планував вкласти в проєкт до $ 740 млн, але вирішив вийти з аукціону. «Ми не можемо купувати, а потім роками проводити в судах. Це буде квиток на війну. Держава має очистити цей об’єкт перед тим, як виставити його на аукціон. Інакше це не аукціон, а, швидше, нечесна справа. Це дуже
196
Чому я маю стати підписником Mind?
Mind UA - це незалежний бізнес-портал. Ми не залежимо від (і не належимо до) жодних політичних, олігархічних та інших груп. Проект створюється командою ділових журналістів; ми залучаємо лише портфельних інвесторів.
Рекламні доходи медіа в світі стрімко падають. В гонитві за кількістю читачів перемагають таблоїди та ресурси що маніпулюють фактами, в гонитві за сенсаціями. На відміну від них, ми прагнемо робити дійсно корисний та якісний продукт для того, аби створювати справжню додану цінність для наших читачів.
Справжня якісна журналістика потребує багато часу, зусиль та витрат, це дійсно не дешево. Але ми віримо в перспективи якісної журналістики в Україні, тому що віримо в перспективу України.
Саме тому, ми створюємо можливість платної щомісячної підписки - Mind Club.
Якщо ви читаєте нас, якщо вам подобається та ви цінуєте те, що ми робимо, – пропонуємо вам вступити до спільноти Mind.
Ми плануємо розвивати Mind Club: обсяг матеріалів і доступних сервісів і проектів. Вже сьогодні, усі члени клубу:
- Допомагають створювати та розвивати якісну незалежну ділову журналістику. Ми зможемо і надалі розвиватись та підвищувати якість наших матеріалів.
- Отримують вільний від банерної реклами сайт.
- Отримують доступ до «закритих» матеріалів Mind (до щомісячного випуску, в якому ми досліджуємо та аналізуємо, як працюють цілі галузі; до щотижневих аналітичних підсумків).
- Вільний доступ до івентів Mind для підписників та спеціальні умови на інші події Mind.
- Smart Power. Власники бізнесу, що стануть підписниками Mind, отримають доступ до агрегатора системних порушень від аналітиків Mind та партнерів Cкажи.uа. Якщо у вашого бізнесу виникли проблеми з непорядними чиновниками чи конкурентами – ми проаналізуємо, чи є їхня поведінка системною, і разом зможемо вирішити цю проблему.
- Ми і надалі розвиватимемо Mind та додаватимемо корисні журналістські рубрики і сервіси для вашого бізнесу.