Mercedes-Benz Star Experience: як у Києві представили нові автівки цієї марки
І чому традиції цінні продовженнями

Як завжди, на початку вересня в Києві пройшло масштабне роад-шоу всієї модельної лінійки Mercedes-Benz – від міських хетчбеків до туристичних венів, від фермерських пікапів до напівгоночних родстерів.
Найперший «мерседесівський» Star Experience, покликаний як популяризувати новинки, так і формувати імідж бренду в цілому, пройшов трьома країнами в 2007 році. І своїм успіхом перевершив усі сподівання організаторів – заявки на його проведення подали ще п'ять країн. Відтоді німці постійно збільшують і охоплення, і географію «експірієнсу», який швидко перетворився на найглобальніший проект концерну Daimler AG у країнах Центральної та Східної Європи. До кінця нинішнього року Star Experience пройде в 13 містах 11 країн.
Цього разу до нас на трьох автовозах приїхало одразу 14 новинок, включаючи родстер Mercedes AMG GT R, про який самі шваби кажуть: «це не зірка, це – комета». Характеристики спорткара заворожують навіть у статиці: 585 к. с., 700 Нм і 3,6 секунди розгону до 100 км/год. Не менше вражають його ціна (4,9 млн грн) і тираж – серію лімітовано 750 примірниками. Але це був не найпотужніший учасник «експірієнса».

Крім того, організатори підготували дві траси, на яких гості за допомогою професійних німецьких інструкторів могли не лише ознайомитися з новинками, а й навчитися використовувати потенціал, закладений в їхню конструкцію. У результаті величезний і такий, що ніколи вщент не заповнюється, майданчик (31 000 кв. м) поблизу стадіону НСК «Олімпійський» був щільно «завантажений» станціями, як їх називають німці.
Основну частину займала закільцьована траса слаломного типу. Грамотно сконфігурована, вона одночасно дозволяла розвивати високі швидкості і при цьому, завдяки численним поворотам, дарувала задоволення від пілотажу навіть з активованою системою стабілізації.
Втім, повільно їхати не було ніякої можливості – бравий інструктор по рації коригував темп і виправляв помилки. Причому робив він це по ходу заїзду та за допомогою неймовірної кількості жартів на суміші англо-німецько-українських слів. Іншою зіркою заїзду стало 4-дверне купе Mercedes-AMG GT63S 4Matic Plus.
Виявилося, що їзду на 639-сильному Mercedes-AMG GT63S 4Matic Plus з відключеними електронними поводирями можна порівняти зі спробою нарізати лимон бензопилою.
Траса дозволила гідно оцінити не лише динаміку і керованість автомобілів, але й оперативність спрацьовування асистентів. А ось друга станція була присвячена їм трохи більше ніж повністю. Адже найчастіше про алгоритми роботи систем активної і пасивної безпеки покупець лише здогадується. Але ж їх у сучасних «мерседесах» як ніколи багато.
Якщо минулого разу акцент «експірієнсу» робився на кросовери, то зараз – на легкові моделі, що все ще становлять основу виробничої програми Mercedes. Особлива увага приділялася AMG-лінійці, чия популярність зростає з кожним новим сімейством. До Києва, крім двох вищеназваних спорткарів, привезли A35, GLE 43, C 43, E53, CLS53, G63. І як сказав один з постійних учасників івенту, «проходячи повз ряди новесеньких AMG, я знову став хлопчиком, якого в день народження привели у «Дитячий світ» і дозволили вибрати будь-яку іграшку».

Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].