1083 Розвиток бренду роботодавця: з чого почати, якщо у вас обмежені ресурси? І як продовжувати комунікацію Анастасія Говорун - 7 березня 2023
878 Плейліст жіночої сили від Mind: Арета Франклін, ТОНКА, Едіт Піаф, Емі Вайнгауз і не тільки Пісні про силу жінок, або Who run the world? Girls! Володимир Зайончковський - 6 березня 2023
1243 Куди піти: головні події 4–12 березня Прем’єра в Театрі на Подолі, Підпільний стендап, благодійна вечеря з Михайлом Хомою та Олександром Пономарьовим та інші події найближчого часу, на які варто звернути увагу Володимир Зайончковський - 3 березня 2023
879 Жінки на сторожі безпеки: оборонному сектору бракує гендерної рівності Забезпечення відповідних умов дозволить відкрити Україні шлях до НАТО Анна Ніколаєнко - 3 березня 2023
1435 Книжка тижня: «Людей – любити, речі – використовувати. Іншої ради нема» Від споживацтва до усвідомленого споживання: мудрість мінімалізму в новому світлі Аліна Бутенко - 1 березня 2023
1084 Кінопродюсер і співорганізатор туру «Кіно заради Перемоги!»: «Це цікаве в масштабах світу явище, коли митці, творці й носії культури, стають також її захисниками. Бо ця війна – війна культур» Андрій Різоль – про кінопокази для підтримки військових та створення документалки про митців у ЗСУ Ірина Голіздра - 28 лютого 2023
934 Куди піти: головні події 25 лютого – 5 березня Драма Даррена Аронофскі «Кит», концертний вечір Святослава Вакарчука, святкування Масниці та інші події найближчого часу, на які варто звернути увагу Володимир Зайончковський - 24 лютого 2023
1097 Книжка тижня: біографія «Стен Лі. Життя як комікс» Ліела Лейбовіца про легендарного творця всесвіту Marvel Сюжети з Талмуда, символ контркультури та падіння Marvel, або З великою силою приходить велика відповідальність Володимир Зайончковський - 22 лютого 2023
1123 Книжка тижня: «Драми довкола реклами. Як реклама потрапляє в наші голови (і залишається в них)» Драми довкола наших кишень – що й чому так дивує, надихає і мотивує купувати те, що й близько не треба Тамара Куцай - 15 лютого 2023
2433 Продюсерка, що координувала в Києві знімання найдорожчого індійського фільму – номінанта на «Оскар»: «Кінопродюсерів об’єднує не рівень доходу, а наполегливість і відданість своїй роботі» Анна Паленчук — про культуру пам’яті, самоідентифікацію, життя в Канаді та перспективи українського кіно Володимир Зайончковський - 14 лютого 2023