8935 365 днів пандемії: як 2020 рік вплинув на сприйняття дійсності міленіалами І як завдяки цьому поколінню змінюються освіта, соціальні комунікації та вміння працювати в команді Маріанна Актаєва - 17 листопада 2020
6303 Кінопродюсерка Ольга Журженко: «Сучасна виставка має розважати людей, а не лише мати просвітницький характер» Директорка УКРКІНО – про мальовану маслом анімацію, виставки як засіб поширення кінопродукту та специфіку споживання онлайнового контенту Ольга Усачова - 16 листопада 2020
7927 Віртуальне майно: що робити з крадіжкою даних співробітником І як убезпечити компанію від таких неприємних прецедентів Венцковська Юлія - 16 листопада 2020
15255 «Безсмертний поні»: як не перегоріти на роботі І відродити бажання працювати Марина Варасова - 13 листопада 2020
10957 Полювання за головами: коли для пошуку співробітника спрацює лендинг Кого і як шукати в інтернеті Андрій Баскаков - 12 листопада 2020
12149 «Продати» країну: як підвищити інвестпривабливість України підручними засобами До чого тут комплекс меншовартості та як його подолати Дмитро Овсій - 10 листопада 2020
10631 Нативна реклама: 7 причин, чому вона потрібна бренду Або як зацікавити свою цільову аудиторію Євгенія Слободянюк - 9 листопада 2020
15703 Успішні до 25-ти: як водночас бути держслужбовцем, викладачем і волонтером Іван Затварський – про «спадковість» добрих справ, джерело натхнення та спільне й відмінне між стартапами і держслужбою Ольга Усачова - 6 листопада 2020
7490 Про світ невидимого у видимих грошових одиницях Які вигадки спростовують у книжці «Міфи про брендинг» Тамара Куцай - 4 листопада 2020
7962 Покоління Z та пандемія COVID-19: як життя поставили на паузу Як молодь пережила першу хвилю і що думає про другу 3 листопада 2020