Кравцов: потяги «Інтерсіті» вигідніші за звичайні

Кравцов: потяги «Інтерсіті» вигідніші за звичайні

Планується розвиток швидкісних міжнародних сполучень

Кравцов: потяги «Інтерсіті» вигідніші за звичайні
Фото УНІАН

Потяги «Інтерсіті» та «Інтерсіті+» заповнені до 95%. І якщо відняти ті суми, які Укрзалізниця сплачує за кредитом (за покупку корейських Hyundai Rotem, який УЗ взяла у 2012 році), їх фінпоказники будуть близькі до рентабельності. Звичайні ж поїзди у своїй більшості збиткові для залізниці. Про це в інтерв’ю Mind розповів в.о голови правління «Укрзалізниці» Євген Кравцов.

«Я вважаю, що швидкісне сполучення треба розвивати в Україні, а кількість рейсів нічних поїздів – скорочувати», – заявив Кравцов.

В.о голови правління «Укрзалізниці» також зауважив, що наразі ставити швидкісні поїзди на такі напрямки, як Київ-Ужгород недоцільно, але за 10 років такий потяг планується запустити. Для цоього потрібно шукати можливість скоротити час поїздки.

Наразі УЗ планує запустити другу пару швидкісних поїздів до Перемишля. Вони прямуватимуть через Вінницю, Хмельницький та Львів – у цих регіонах тісна інтеграція з Польщею. Правління «Укрзалізниці» розраховує, що ці поїзди отримають високе завантаження.

Нагадаємо, що швидкісний поїзд № 761/762 Київ – Одеса здійснить додаткові рейси у вересні. Для забезпечення перевезення пасажирів до чорноморського узбережжя подовжено курсування швидкісного поїзда Інтерсіті+ № 761/762 Київ – Одеса – Київ. Він здійснить додаткові рейси 1 та 2 вересня.

Раніше Mind писав, про те, як «Укрзалізниця» розвиває швидкісне сполучення.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло