Кравцов: потяги «Інтерсіті» вигідніші за звичайні
Планується розвиток швидкісних міжнародних сполучень

Потяги «Інтерсіті» та «Інтерсіті+» заповнені до 95%. І якщо відняти ті суми, які Укрзалізниця сплачує за кредитом (за покупку корейських Hyundai Rotem, який УЗ взяла у 2012 році), їх фінпоказники будуть близькі до рентабельності. Звичайні ж поїзди у своїй більшості збиткові для залізниці. Про це в інтерв’ю Mind розповів в.о голови правління «Укрзалізниці» Євген Кравцов.
«Я вважаю, що швидкісне сполучення треба розвивати в Україні, а кількість рейсів нічних поїздів – скорочувати», – заявив Кравцов.
В.о голови правління «Укрзалізниці» також зауважив, що наразі ставити швидкісні поїзди на такі напрямки, як Київ-Ужгород недоцільно, але за 10 років такий потяг планується запустити. Для цоього потрібно шукати можливість скоротити час поїздки.
Наразі УЗ планує запустити другу пару швидкісних поїздів до Перемишля. Вони прямуватимуть через Вінницю, Хмельницький та Львів – у цих регіонах тісна інтеграція з Польщею. Правління «Укрзалізниці» розраховує, що ці поїзди отримають високе завантаження.
Нагадаємо, що швидкісний поїзд № 761/762 Київ – Одеса здійснить додаткові рейси у вересні. Для забезпечення перевезення пасажирів до чорноморського узбережжя подовжено курсування швидкісного поїзда Інтерсіті+ № 761/762 Київ – Одеса – Київ. Він здійснить додаткові рейси 1 та 2 вересня.
Раніше Mind писав, про те, як «Укрзалізниця» розвиває швидкісне сполучення.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].