Експрес до Борисполя обходиться на 120 млн грн дешевше, ніж планувалося

Експрес до Борисполя обходиться на 120 млн грн дешевше, ніж планувалося

Окрім того, як зазначив Гройсман роботи випереджають свій графік

Експрес до Борисполя обходиться на 120 млн грн дешевше, ніж планувалося
Фото Facebook Євген Кравцов

Під час інспектування будівництва сполучення Київ – Бориспіль прем'єр-міністр України Володимир Гройсман заявив, що експрес до Борисполя будується з випередженням графіка та з економією коштів по роботах, повідомляє Укрзалізниця. 

«Ми передбачили бюджет на цей проект помірний. Якщо візьмемо плани щодо «Повітряного експресу» – аналогічного проекту, то на нього хотіли витратити понад 10 млрд грн. А ми заклали 700 млн. І вже зараз економія по роботах – 120 млн грн. Уявіть собі – 10 млрд і 580 млн. Різниця очевидна», – наголосив Гройсман.

Окрім зекономлених коштів, Гройсман окреслив вчасність виконання робіт. Так, було вкотре наголошено, що будівництво буде закінчено 1 грудня. 

Зазначається, що наразі будівництво залізничної лінії проводиться за кількома напрямками. Зокрема, побудовано 1400 м колії до місця будівництва естакади, розпочато зведення естакади через шосе Київ – Харків. Також будуються дві платформи для посадки та висадки пасажирів біля терміналу D та вже укладено 350 м залізничної колії від аеропорту Бориспіль у бік естакади.

Також вже проведено тендер на будівництво опор залізничної естакади та монтаж прогонових споруд. Наразі виконано бетонування вісьми буронабивних паль і триває буріння двох паль із 36 запланованих.

За словами в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, на базі залізничного експресу до аеропорту Бориспіль планується вперше впровадити єдиний квиток на різні види транспорту: «Клієнт, наприклад, зможе купити один квиток, за яким доїде поїздом з Черкас до Києва, далі експресом до Борисполя і потім за цим же квитком до Лондона». Також, за словами очільника Укрзалізниці, на цьому сполученні компанія вперше випробує касові автомати та запровадить безконтактну оплату проїзду поїздом.

Нагадаємо: про проект будівництва залізничного сполучення було оголошено в лютому 2018 року. Маршрут буде наступним: Київ-Пасажирський – Київ-Деміївський – Дарниця – ім. Г. Кірпи – Міжнародний аеропорт Бориспіль із зупинками на Видубичах, Дарниці та в подальшому біля залізничної естакади в районі автомагістралі Київ – Харків. Час руху складатиме 35–40 хвилин. 

У липні повідомлялося, що роботи вже завершені на третину.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті