«Укрзалізниця» з початку року придбала 2287 вантажних вагонів
При цьому рухомий склад «Укрзалізниці» і надалі залишається у великому дефіциті

ПАТ «Укрзалізниця» з початку 2018 року вже придбала 2287 вантажних вагонів, з яких 1837 вагонів побудовано на власних виробничих потужностях філій товариства, повідомляє прес-служба перевізника із посиланням на директора з економіки та фінансів Андрія Рязанцева.
Як зазначається, торік «Укрзалізниця» придбала 2721 вантажний вагон, з яких 2606 вагонів було побудовано на власних підприємствах.
При цьому, як підкреслює прес-служба перевізника, рухомий склад «Укрзалізниці», який на ринку залізничних перевезень складає лише 40%, і надалі залишається у великому дефіциті.
«Обсяг інвестицій «Укрзалізниці» в оновлення рухомого складу випереджає доходи компанії. У цьому році ми спрямували на інвестиції вже на 1,5 млрд грн більше, ніж загалом отримали надходжень на свій інвестиційний рахунок від зміни тарифів на вантажні перевезення», – повідомив Рязанцев.
Як зазначається, «Укрзалізниця» продовжує збільшувати обсяг інвестицій в оновлення рухомого складу. Сьогодні з понад 27 000 піввагонів, наявних у робочому парку «Укрзалізниці», 20 % – високої якості.
У той же час, як наголошують в «Укрзалізниці», зростання цін вітчизняних товаровиробників є значно вищими, ніж збільшення вартості перевезення вантажів залізничним транспортом.
«Зокрема, видобування кам’яного вугілля, металевих руд – 139%, виробництво коксу та продуктів нафтопереробки – 132%, металургійне виробництво – 120%, машинобудування, постачання електроенергії – 122%. Водночас індекс тарифів на вантажні перевезення залізничним транспортом у ІІ кварталі 2018 року відповідно до аналогічного періоду минулого року склав лише 113,6%», – зауважив Рязанцев із посиланням на дані Державної служби статистики.
Як нагадують в «Укрзалізниці», у лютому 2018 року була змінена система визначення вагонної складової при перевезеннях у рухомому складі «Укрзалізниці». «Завдяки цьому тепер вартість рухомого складу визначається ринком, а не державою. Наразі також триває діалог із клієнтами «Укрзалізниці» щодо визначення рівня інших складових тарифу – інфраструктурної та локомотивної», – наголошують у повідомленні.
Нагадаємо: за інформацією експортерів, підвищення плати за використання власних вагонів ПАТ «Укрзалізниця» майже учетверо и за останні п'ять місяців 2018 року завдасть потужного удару по українському експорту.
Про те, до чого призведе подальше зволікання з вирішенням системних проблем УЗ, читайте у матеріалі Mind «Рейки розбрату: куди «Укрзалізниця» тягне українську економіку».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].