Єврокомісія почала поглиблене розслідування в справі змови між BMW, Daimler та Volkswagen

Єврокомісія почала поглиблене розслідування в справі змови між BMW, Daimler та Volkswagen

Комісія оцінюватиме, чи не вступили компанії у змову з метою обмежити розробку та розгортання певних видів систем контролю за викидами автомобілів, які продавалися в Європейській економічній зоні

Єврокомісія почала поглиблене розслідування в справі змови між BMW, Daimler та Volkswagen
фото pixabay.com

Єврокомісія відкрила поглиблене розслідування проти німецьких автовиробників BMW, Daimler та Volkswagen у зв’язку з ймовірним порушенням ними антимонопольних правил Євросоюзу. Про це йдеться на сайті Єврокомісії.

«Комісія вивчає питання щодо того, чи погодились BMW, Daimler та Volkswagen не конкурувати один з одним в розробці та розгортанні важливих систем для зниження шкідливих викидів від бензинових та дизельних легкових автомобілів. Ці технології направлені на те, щоб зробити пасажирські автомобілі меш шкідливими для навколишнього середовища. Якщо це буде доведено, ця змова, можливо, позбавила споживачів купувати менш забруднюючі авто, незважаючи на те, що технологія була доступною для виробників», – заявила єврокомісар з питань конкуренції Маргрет Вестагер.

У жовтні 2017, як повідомляється, Комісія провела інспекції  в штаб-квартирах BMW, Daimler та Volkswagen в Німеччині в рамках свого початкового розслідування щодо можливої змови між автовиробниками.

Поглиблене розслідування фокусується на інформації, яка свідчить про те, що BMW, Daimler, Volkswagen, Audi та Porsche, які отримали назву «кола п’ятьох», брали участь у нарадах, на яких обговорювались, зокрема і розробка та впровадження технологій для обмеження шкідливих вихлопів газів автомобілів.

Також Комісія оцінюватиме, чи не вступили компанії у змову з метою обмежити розробку та розгортання певних видів систем контролю за викидами автомобілів, які продавалися в Європейській економічній зоні.

Зазначається, що на даному етапі  Комісія має недостатньо доказів того, що ці дискусії учасників «кола п’яти» були проявом антиконкурентної поведінки. Антимонопольні правила ЄС залишають місце для технічного співробітництва, направленого на покращення якості продукції. Більш глибоке розслідування  Комісії у цьому випадку стосується конкретної співпраці, яка, як вважається, мала намір обмежити технічну розробку та завадити розгортанню технічних пристроїв.

Нагадаємо: в липні 2017 року німецьке видання Der Spiegel опублікувало розслідування щодо факту злочинної змови між провідними автовиробниками Volkswagen, BMW, Daimler, Audi та Porsche.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло