Українські ГОСТ заважають Alstom реалізовувати інфраструктурні проекти
Різниця між українськими та європейськими стандартами в галузі може перешкодити його роботі на цьому ринку

Французький виробник залізничної техніки Alstom зацікавлений в реалізації інфраструктурних проектів в Україні, зокрема, проектів з електрифікації залізничної інфраструктури, однак різниця між українськими та європейськими стандартами в галузі може перешкодити його роботі на цьому ринку. Про це з посиланням на слова директора з розвитку бізнесу Alstom в Європі Флоранс Дюфур пише ЦТС.
«Ми, звичайно ж, зацікавлені в роботі з інфраструктурними проектами в Україні, з проектами по електрифікації. Але в Україні є стандарти ГОСТ, що не збігаються з європейськими стандартами, і для нас це проблема», – зазначила вона.
У той же час Дюфур зазначила, що оскільки «Укрзалізниця» має велику програму з електрифікації, по якій може отримати фінансування від європейських фінансових організацій, Alstom все ж розглядає можливість взяти участь в цьому проекті.
Раніше повідомлялось, що Alstom розглядає питання постачання електровозів або їх компонентів в Україну.
Нагадаємо: на початку липня французька компанія відкрила представництво в Києві. Інтереси Alstom в Києві представлятиме Вадим Павленко. Раніше він працював в ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод».
В червні повідомлялося, що французька Alstom зацікавлена у співпраці з «Укрзалізницею» та може поставити близько 210 локомотивів чотирьох різних типів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].