Як зміниться «чорна п’ятниця» для американців на тлі торгової війни США з Китаєм – CNN
Цьогорічна «чорна п’ятниця» для американських шопоголіків ще буде звичною, а от наступного року ситуація на ринку може кардинально змінитись

З огляду на те, що взаємні мита США та Китаю почали діяти ще у вересні, то більшість покупок, які американці планують зробити в «чорну п’ятницю» (день після Дня подяки, з якого розпочинається різдвяний сезон розпродажів), мали б вже подорожчати. На щастя для покупців, американські імпортери цього року взяли на себе оплату мит і більшість товарів отримали свою ціну ще до введення мит аж на 5 700 найменувань товарів, від гаманців та парфумів до спортивного інвентарю. Про це повідомляє CNN.
Якщо в 2018 році «покупців було помилувано», то якою буде «чорна п'ятниця» для американців в 2019?
Наступного року, як повідомляє телеканал, ситуація може кардинально змінитись, особливо якщо Дональд Трамп та Сі Цзіньпін не знайдуть спільної мови до кінця року і мита буде підвищено з 10% до 25%.
«Як тільки мита досягнуть позначки у 25%, саме тоді ви побачите зростання цін для кінцевого споживача», – розповів Крістофер Шейкер, аналітик зі споживчих товарів а аудиторській та консалтинговій фірмі RSM.
Великі рітейлери, так і як Walmart та Target, вже попередили, що нові мита спровокують зростання цін.
Наступного тижня від час саміту «Великої двадцятки» Трамп зустрінеться із своїм китайським колегою для обговорення торгівлі, але угода є «далеко неоднозначною», зазначає CNN.
Раніше цього тижня китайські перемовники скасували попередні домовленості щодо зустрічі з американськими колегами, а днями торговий представник США Роберт Лайтхайзер ще більше посилив тиск на Пекін, випустивши звіт, в якому йдеться про те, що Китай практично нічого не зробив, щоб змінити свої недобросовісні практики.
Трамп пригрозив, що якщо угоди з китайською стороною досягнуто не буде,він збільшить існуючі мита на $200 млрд до $267 млрд. Цей крок обкладе податками ще більшу кількість товарів, включно з телевізорами, годинниками Apple, навушниками AirPods та іншим крамом.
За загальними підрахунками, США отримують 41% імпорту одягу з Китаю, 80% аксесуарів та 73% взуття.
Більше про «День шопоголіка» в Україні та як в цей поводиться український рітейл модна дізнатись з матеріалу Mind «Чорна п’ятниця» по-українськи: як продавцеві зберегти репутацію, а покупцеві вигідно отоваритися».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].